  • Data: 2013-04-07 22:22:22
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.04.2013 17:22, szufela wrote:
    > Np. kazde z tych tylko w Wawie
    > http://bi.gazeta.pl/im/6d/dc/ce/z13556845P.jpg?previ
    ew=1
    > Jestem przekonany, ze kolejne setki zdarzen typu "wyskakuj z kasy w
    > bramie" w ogole nie jest odnotowana
    > tak jak moje, wiec...

    Zapewne. Ale jak widzisz rozboje dość wyraźnie spadają - to raz. Po
    drugie mówiliśmy o gnojku który cię obraża i próbuje opluć - bo mnie jak
    już wspominałem próbowali skroić prawie 10 razy w trzy lata, a taka
    sytuacja zdarzyła się raz, w podstawówce.

    > ...pomylila ci sie skala wielkosci, nie wskazujac juz na idiotyzm
    > porownania.

    Rocznie wygrywa ~50 osób, zamordowanych w celu rozbójniczym (~50) lub
    celu nieustalonym (~150) zostaje ~200 osób. Jak dla mnie to całkiem
    podobny rząd wielkości.

    > To uwazaj bo mozesz nagle zostac paranoikiem, gdy sytuacja zacznie
    > dotyczyc ciebie lub twojej rodziny. No chyba, ze to dla ciebie zaden
    > klopot :)

    Kto ci powiedział, ze żaden kłopot? Po prostu niektóre wydarzenia się
    zdarzają na tyle rzadko (masz ~0,032% szansy na bycie ofiarą
    rozboju/rabunku), że zabezpieczanie się przed nimi zahacza o paranoję.
    To już noszenie ze sobą zawsze parasola bo a nuż spadnie
    niezapowiedziany deszcz ma większy "sens".

    > Jak wygram w totka :), ale nie ja zaczalem te dyskusje i nie widze sensu
    > jej kontynuowania bo to do niczego nie prowadzi. Ja wiem jak mam sie
    > zachowac, szkoda tylko spoleczenstwo wyrasta na totalne cioty.

    Jeżeli bardziej ci zależy na zawartości portfela/ajfonie niż na
    zdrowiu/życiu to imo masz problem.

    Michoo