  • Data: 2013-04-08 12:09:30
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.04.2013 masti <g...@t...hell> napisał/a:
    > skoro nie rozumiesz, że cywilizacja to równiez system prawny a nie
    > walenie się pałami po łbie to juz nic nie poradzę

    Pytałem czy masz jakieś argumenty, demagogia mnie nudzi. Skąd w ogóle
    pomysł że w "cywilizacji" z systemem prawnym nie wali się "pałami po
    łbie", owszem wali się. Trudno też stwierdzić czy częściej niż
    w kulturach pierwotnych.

    > ciekaw jestem jak Ci co się tak przechwalają zachowali by się mając w
    > ręku broń a jeszcze bardziej widząc w tkim momencie wycelowana w siebie
    > lufę. Bo gotów jestem się założyć, że posralibyście się w gacie ze
    > strachu.

    Po co wypisujesz takie brednie? Czy ja pisałem o czymś takim?

    > tylko jego zasady są różne.

    Co z tego, co zmienia skodyfikowanie zasad stosowania przemocy, skoro
    do stosowania prawa skoro ciągle uznaje się przemoc jako bezpośredni
    środek stosowania prawa?

    Prawo zmienia się na tyle często i tak znacznie, że pomysł jakoby
    obecnie stosowane było doskonałe jest co najmniej dziwny.

    Wpadłbyś na to że sprawca kolizji wykorzystał obecny system prawny
    dla własnego zysku? Że wiele podobnych sytuacji nie znajduje tak
    "sprawiedliwego" finału? Obecny system prawny to nie jest jakiś cud
    objawiony. Wielokrotnie w historii ci waleni pałami stawali się
    "męczennikami", a ci walący w imieniu prawa i zgodnie z przepisami
    przestępcami.

    --
    kakmaratgmaildotcom