  • Data: 2013-04-07 21:36:49
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.04.2013 20:42, nazgul wrote:

    > tak będę każdy filmik oglądał o jakimś leszczu.

    Taki 'leszcz', znany z tego, że był w stanie zestrzelić 2 balony
    zaczynając z bronią w kaburze a następnie ją schować w czasie poniżej 200ms.

    > czy dziś jakiś gaz otumaniający rozpylili w Poznaniu?
    > 1. "będzie się bawił ATRAPĄ broni"

    "Pokazywał ją znajomemu", tylko "przypadkiem" wycelował w twoją stronę a
    ty zacząłeś wyciągać na niego broń palną.

    > 2. "ja sięgnę po broń"

    No tak pisałeś, że się nie dasz leszczowi...

    > 3. i to on mnie zastrzeli???

    Tak. W czasie jak będziesz tę broń wyciągał z kabury zdążysz zarobić ze
    dwie kulki.

    > bezkarnie!

    No przecież wyciągnąłeś na niego broń to miał się prawo bronić?

    Napisałeś:

    > Cię kropnę jak będziesz wyciągał broń albo do mnie mierzył.
    > Takie zachowanie powinno być zgodne z prawem WRK.

    > Jeszcze raz powtarzam, zabijam leszcza

    Nie, leszcz okazuje się nie być leszczem - najpierw sprawia, że błędnie
    oceniasz sytuację i wyciągasz broń a następnie "legalnie" cię rozwala
    jako tego który stanowił dla niego zagrożenie. Twoja rodzina ma na
    głowie pogrzeb i odszkodowanie za straty moralne ("chciałeś zastrzelić
    niewinnego człowieka, on teraz ma lęki...").

    Znacznie bardziej podoba mi się aktualne prawo gdzie za leszcza z atrapą
    NIE będziesz odpowiadał a "nie leszcz" podpuszczający przypadkowych
    ludzi odpowiada za morderstwo.

    Michoo