  • Data: 2010-04-07 14:40:02
    Temat: Re: Polowanie na jeleni
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Artur(m) pisze:

    > To jest nasza wola.
    > Chcemy ich dofinansowywać.
    > Mogliby nawet cuda sprzętowe kupić, i zbankrutować
    > bo nikogo by nie złapali, bo wszyscy jeździliby zgodnie z przepisami
    > Alebyśmy zrobili ich w konia.
    > Nieprawdaż!

    Prawdaż. Ja ich w ten sposób nie dofinansowuję - jak na razie udało mi
    się uniknąć. Właśnie - uniknąć: jeżdżę zasadniczo raczej przepisowo.
    Parkuję asekuracyjnie tak, żeby nie mieli powodu do interwencji. Ale SM
    wykorzystuje często szczególne miejsca i sytuacje do wystawiania mandatów.
    Na przykład: jest sobie szeroka jezdnia dwukierunkowa z linią przerywaną
    na środku, która to w pewnym miejscu przechodzi w ciągłą (a do
    skrzyżowania jeszcze z 20-30 m). No i SM w pewnym momencie zaczęła
    wystawiać mandaty za parkowanie tam, gdzie ciągła linia. Nie miało to
    nic wspólnego z utrzymaniem bezpieczeństwa. Większość z parkujących
    stara się zachować jakąś rozsądną odległość od skrzyżowania, a tu taki
    mało znany przepis o linii ciągłej. Ale nie - zakazu zatrzymywania tam
    nie postawią...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański