  • Data: 2010-04-07 17:27:25
    Temat: Re: Parkowanie na skrzyzowaniu, bylo: Polowanie na jeleni
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 22:18:27 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jakby mnie o to pytali, to bym zdecydowanie odpowiedział, że od tego
    > który "głębiej" wchodzi w jezdnię spośród:
    >
    > 1. linii przecięcia pasa drogowego drogi poprzecznej, czyli krawędzi
    > pobocza, chodnika, śmieszki rowerowej, torowiska czy co tam "puścili"
    > dalej od osi drogi; przypomnę, że definicja skrzyżowania dotyczy *DRÓG*
    > a *nie* jezdni!
    A to zielone przy drodze to pobocze, rów który zarósł czy już może łaka?
    <ciach>

    > się orientować "szybko w czasie jazdy", skoro parkuje, więc powinien
    > się rozejrzeć nieco po okolicy.
    > Czy możemy się umówić, że tego przypadku (np. torowisko przy jezdni,
    > zaczynające "rozwidlenie" 10m wcześniej niż krawędź drogi poprzecznej
    > w miejscu przeciecia dróg lub początek łuku krawężnika) nie będziemy
    > rozpatrywali? ;)

    A SM mają dużo czasu na przyglądanie się i mierzenie.
    > pzdr, Gotfryd

    I dlatego stwierdzenia Pana Krzyśka że powinienem wiedzieć dokonale czy
    wolno w danym miejscu parkować albo przesiąść się do MPK uznaję za przejaw
    nieznajomości tematu.

    Bardzo dziękuję Panie Gotfrydzie