-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
2.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Polonez
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1pnu7s1cdkw0f$.2r8u578cyn9$.dlg@40tude.net>
<pdpg46$kgc$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<1...@4...net>
<0...@g...com>
<zt17rpbzle8t$.1tfp3jgdcp2me.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Sun, 20 May 2018 12:11:02 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <4...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <5b0149b8$0$31373$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.212.10
X-Trace: 1526811064 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31373 83.28.212.10:54378
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2054
X-Received-Body-CRC: 3913456326
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631663
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-05-20 o 10:39, e...@g...com pisze:
> Piętą achillesową Poldzia była blacha. Z sentymentem wspominam swojego 1,9 GLD, 5,5
litra na 100 km na trasie. Z mniejszym sentymentem wspominam rdzę, dziura zrobiła się
nawet na dachu. Korodował wszędzie.
>
Ja kupowałem swojego w 1995 r. za ok. 17 tys. zł (chyba 17 500). W 1998
go sprzedałem - pojawiły się ogniska rdzy przy małych okienkach z tyłu.
Zwiedzałem swego czasu fabrykę FSO - rozmawiałem z tamtejszym
pracownikiem. Podobno blachy były z importu (bodaj z Austrii i Francji)
i były zabezpieczone antykorozyjnie. Problem w tym, że całe to
zabezpieczenie szlag trafiał na tłocznikach - zwłaszcza w miejscach
mocniej wytłaczanych (wszelkich wygięciach blachy) - tam zabezpieczenie
zostawało dosłownie rozrywane i zostawało na tłocznikach. Polak potrafi...
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.18 12:13 T.
- 20.05.18 12:35 Maciek
- 20.05.18 14:18 Cavallino
- 20.05.18 15:01 Zenek Kapelinder
- 20.05.18 15:03 Zenek Kapelinder
- 20.05.18 15:07 e...@g...com
- 20.05.18 17:00 RadoslawF
- 20.05.18 18:59 Budzik
- 20.05.18 19:27 e...@g...com
- 20.05.18 20:59 Budzik
- 20.05.18 22:16 Zenek Kapelinder
- 20.05.18 22:22 Zenek Kapelinder
- 20.05.18 22:24 Zenek Kapelinder
- 20.05.18 23:03 e...@g...com
- 20.05.18 23:46 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=