  • Data: 2013-05-21 14:50:35
    Temat: Re: Polo 6n i krzywa kierownica
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-21 14:27, Radek D pisze:

    > Ja od strony mechaniki to się nie znam.
    > Co jeszcze może wymagać sprawdzenia

    Jak pisałem - geometria zawieszenia, czyli zbieżność, kąt pochylenia
    koła i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.

    > i jakie mogą być koszta ?

    Nie mam bladego pojęcia - zależy od punktu, miejsca itd. Ja płaciłem
    ostatnio w okolicach DC ~100zł za oś (nie ASO), ale było to przy
    okazji naprawy w tym samym miejscu, więc trudno mi powiedzieć
    czy stawka z ulicy jest taka sama.