    From: Barnaba <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Date: Fri, 23 Dec 2011 02:57:48 -0800 (PST)

    On 23 Gru, 09:12, Iguan_007 <i...@g...com> wrote:

    > Barnaba, jak wygladala sprawa ubezpieczenia? Czy placac $20/dobe mieliscie wliczone
    ubezpieczenie?

    Hej,

    W tym momencie dokladnie nie pamietam, sam siedze w ubezpieczeniach,
    aczkolwiek cholera wie jakby to wyglada w Wietnamie. Wiadomo, ze
    glownie chodzi o kradziez, od kradziezy byly ubezpieczone (nie jestem
    pewien na 100% na jakich warunkach). Musi byc Policja, jacys
    swiadkowie, mysle ze w przypadku potwierdzenia kradziezy, obylo by sie
    bez jakichkolwiek kosztow. Musisz ustalic indywidualnie. OC motocykle
    nie maja, prawo jazdy polskie nie dziala, polskie miedzynarodowe tez
    nie. Ale warto miec jakis papierek na ktorym jest narysowany
    motocykl :)

    Jezeli chodzi o ubezpieczenie NNW, KL, OC, kradziez bagazu i jakis
    assistance to juz w Polsce, np. Signal Iduna lub inne. 100-200zl (w
    zaleznosci od opcji) za dwa tygodnie na caly swiat.

    Skuterow i motocykli za bardzo nie kradna, co ciekawe, motocyklami
    pow. 250ccm nie mozna jezdzic w Wietnamie, chyba ze sie nalezy do
    panstwowego automobilklubu. Wiecej w Wietnamie jezdzi Maserati i
    Maybachow niz scigaczy :)

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan

    Rowniez pozdrawiam