-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
.pl!not-for-mail
From: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Mon, 14 May 2018 23:24:26 +0200
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 16
Message-ID: <pdcuqb$9im$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
<pd63c2$ghe$1@sunflower.man.poznan.pl>
<5af9bb23$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 155.133.33.2
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1526333067 9814 155.133.33.2 (14 May 2018 21:24:27
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 May 2018 21:24:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <5af9bb23$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241172
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.05.2018 o 18:36, J.F. pisze:
> Niewlasciwa obsluga klienta, utrudnienie zgloszenia uszkodzen - od tego sa.
E-tam. IMO od zgłoszenia do podjęcia czynności minimum rok czasu, potem
decyzja, odwołanie, odwołanie od odwołania, może jakaś kara, zaskarżenie
kary, innymi słowy 3-4 latka jak z bicza strzelił, bez żadnej gwarancji
efektu.
BTW, czy wiecie ile ze spektakularnych wielomilionowych kar nałożonych
przez Streżyńską na TP a potem Orange zostało zapłaconych? Niewiele. Od
większości Orange *skutecznie* się odwołał, zaskarżył i wygrał.
--
Ślązak
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.18 21:19 J.F.
- 17.05.18 00:01 Olek
- 17.05.18 10:42 Tomasz Śląski
- 17.05.18 12:48 HF5BS
- 17.05.18 17:08 J.F.
- 17.05.18 21:56 Ircys
- 17.05.18 23:06 Olek
- 18.05.18 13:54 Tomasz Śląski
- 18.05.18 16:34 J.F.
- 05.08.18 22:39 WAM
- 26.12.18 12:35 Grzexs
- 26.12.18 12:45 ń
- 26.12.18 21:13 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość