-
Data: 2018-12-26 21:13:20
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
news:pvvp2j$mm6$1@node1.news.atman.pl...
>> bo tak :P :), wracam w piątek z roboty, jedna nie działa, dzwonię do BOK
>> i pani mnie bardzo przeprasza, ale już nie ma techników na centrali i
>> zrobią DOPIERO w poniedziałek. I tak się stało. Czyli można, wystarczy
>> chcieć.
>
> Wtedy jeszcze pani z BOKu wiedziała, co to jest centrala!
A może im się po prostu chciało?
>
> Mam wrażenie, że konsultanci teraz nie mają bladego pojęcia na temat
> sprawy, co do której mają się wypowiedzieć. Jeżeli coś odrobinę wykracza
Mam też takie wrażenie, zwłaszcza, jak mnie paru kutafonów zwodziło (see
wątek o moim wkurwieniu na UPC, nie minęło mi, gdybym mial przyzjaciela
adwokata, to bym załatwił na koszt UPC pełną opiekę nad mamą, a sam mógłbym
normalnie chodzić do pracy, zamiast kombinować)
> poza utarte schematy (czyli chyba opcje z komputerka) to sprawy nie
> posuniesz bez wielkiej awantury i długiego czasu.
Pewnie nie nauczony "intuicji", że jak czegoś nie umie, nie wie, to nie
kombinuje, jakby konia walił, tylko zwyczajnie, mówi, że jego kompetencje
się kończą, ale prosi o podanie namiaru na siebie, lub o telefon później,
jak komuś przekaże sprawę, czy czegoś się dowie. Babka z POK-u w
Promenadzie, w ok. pół godziny dała radę załatwić to, czego dwóch
konsultantów na infolinii nie poradziło sobie... albo raczej poradzić nie
chciało. Siusiaki... Jej się po prostu chciało doprowadzić sprawę do końca,
mimo zdziwienia, jakei wyraziła, gdy jej opowiedziałem, co mi powiedzieli
konsultanci.
Ja, wietrząc, że coś jest nie-halo, jakoś doprowadziłem sprawę do finału, po
skojarzyłem kilka absurdów i jakoś się ich pozbyłem. Ale osoba starsza,
która czesto nie ma w technikaliach takiej siły przebicia (ja też wielkiej
nie mam, staram się inaczej rozplątywać takie zagadki) i wiedzy, aby się
użerać z operatorem. Który pewnie z klucza wali, że jak ci internet nie
chodzi, to zresetuj komputer, czy przeinstaluj system, choć spotykałem się
też z drugiej strony, gdy konsultant naprawdę wiedział, co w danej sytuacji
wykonać należy.
--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.
Kto dogoni psa? Kto dogoni psa?
Może ty? Może ty? Może jednak ja...?
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=