-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl>
<5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<pd61r8$8oa$1@sunflower.man.poznan.pl>
In-Reply-To: <pd61r8$8oa$1@sunflower.man.poznan.pl>
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Mon, 14 May 2018 18:50:34 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 73
Message-ID: <5af9be5c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.104.248
X-Trace: 1526316636 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31351 83.26.104.248:54896
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4629
X-Received-Body-CRC: 1876750157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241169
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Śląski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd61r8$8oa$...@s...man.poznan.pl...
W dniu 10.05.2018 o 16:30, J.F. pisze:
>> I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze
>> jakiegos dyrektora poruszyc.
>> Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby
>> tak ich utrzymac" ?
>Takiemu DeMobilowi zajęło to kilka lat - najpierw przez kilka lat
>nikt nie przejmował się odejściami klientów, głównie do Playty. [...]
> Niestety operatorem tej wielkości steruje się podobnie łatwo i
> dynamicznie jak załadowanym do pełna wielkim kontenerowcem. Żeby
> zmienić kierunek trzeba czasu i wysiłku, a żeby zawrócić ze złej
> drogi dodatkowo od groma miejsca.
Ale zarzad powinien sobie z tego zdawac sprawe i reagowac na male
drgniecia slupkow :-)
> A na rynku za wiele miejsca nie ma - nasycenie usługami OIDP
> przekracza już 100%.
Ano. Nadal jednak wiele milionow tych komorek jest potrzebnych, i
klient jak sie wk* na operatora, to zmieni.
>BTW - jakiś czas temu rozmawiałem dyrektorem oddziału PKO BP, gdzie
>mam konto firmowe z subkontami dla klientów. Pytam się, dlaczego tam
>na dole (sala operacyjna dla 'Kowalskich') jest zawsze taki tłum. A
>facet mi na to: bo nasz oddział pełni również funkcje towarzyskie:
>przychodzą sobie babcie, dziadki a czasem zwykli ludzie i sprawdzając
>saldo rachunku (sic!) u konsultan(ta/tki) opowiadają np. historie
>swoich dzieci. Druga
Jesli pan derektor chcial Cie zbyc, to zgrabnie to zrobil, jesli
jednak naprawde tak mysli ... a zszedl na dol popatrzec ?
Naprawde tak duzo tych staruszek, co sobie przyszly stan konta
sprawdzic i wychodza ?
Czy nie wychodza, bo opowiadaja ...
>ważna funkcja oddziału banku to... darmowy szalet publiczny. Ponieważ
>oddział jest przy ruchliwej ulicy, 80% wchodzących do środka stanowią
>interesanci do kibla.
Ale ci interasanci kolejki do okienek nie robia ...
>U wielkich operatorów infolinia jest swoistym zabezpieczeniem przed
>atakiem hałastry, tudzież ludzi starych, którzy są samotni i za
>wszelką cenę szukają kontaktu z kimkolwiek, albo rypie ich demencja.
No nie wiem. A moze chca zadzwonic i op*, ze juz drugi tydzien telefon
nie dziala ?
Choc po prawdzie to szybkosc napraw sie bardzo polepszyla w TP, a w
komorkach ... a to bardziej skomplikowana sprawa, to i musi potrwac
:-)
>Ja też mam takie przypadki, że starzy ludzie dzwonią, że telefon mają
>nieczynny, a tymczasem właśnie z niego dzwonią.
> Albo, że telewizja nie działa, po czym okazuje się, że telewizor nie
> jest włączony do prądu. Każda taka rozmowa to minimum 15-20min.
> czasem dłużej. W wielkiej skali - nie do opanowania, bo infolinie
> musiałyby mieć tysiące operatorów na drucie, więc trzeba stosować
> 'mechanizmy obronne.' Rykoszetem dostają normalni ludzie, którzy
> czasem muszą zadzwonić i coś załatwić.
Ale przeciez ten mechanizm obronny nie wyeliminuje takiej staruszki z
wylaczonym TV.
Dalej bedzie dzwonila az sie w koncu dodzwoni.
No chyba, ze kogos z rodziny wezwie i poprosi o pomoc.
Moze jednak za duze oszczednosci, jakby bylo ich wiecej i z dobra
lista pytan, to by staruszke obsluzyli w 2 minuty.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.18 19:49 HF5BS
- 14.05.18 23:24 Tomasz Śląski
- 16.05.18 21:19 J.F.
- 17.05.18 00:01 Olek
- 17.05.18 10:42 Tomasz Śląski
- 17.05.18 12:48 HF5BS
- 17.05.18 17:08 J.F.
- 17.05.18 21:56 Ircys
- 17.05.18 23:06 Olek
- 18.05.18 13:54 Tomasz Śląski
- 18.05.18 16:34 J.F.
- 05.08.18 22:39 WAM
- 26.12.18 12:35 Grzexs
- 26.12.18 12:45 ń
- 26.12.18 21:13 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość