eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtel
    Date: Thu, 25 Nov 2010 09:20:31 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 48
    Message-ID: <icl68h$bgm$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ic4c77$4l7$1@inews.gazeta.pl> <ic52ni$npn$1@inews.gazeta.pl>
    <ic5prn$7fo$1@news.onet.pl> <ic610b$rg$1@inews.gazeta.pl>
    <ic61ns$3af$1@news.onet.pl> <ic65jb$fle$1@inews.gazeta.pl>
    <ic6a0r$6t$2@inews.gazeta.pl> <ic9mgm$l5j$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ic9pgp$k8h$3@inews.gazeta.pl> <icc3t3$m04$1@news.net.icm.edu.pl>
    <icc9j7$do4$1@inews.gazeta.pl> <icftqh$cl5$1@news.net.icm.edu.pl>
    <icj6d6$dtj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1290673234 11798 87.251.232.55 (25 Nov 2010 08:20:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2010 08:20:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <icj6d6$dtj$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002703
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    >> Ale Ty dałeś zlecenie natychmiastowe czy jakie ?
    >
    > 0. Pisałem wielokrotnie -- miałem w Plusie ponad 40 minut
    > (z 3 miesięcy) do wykorzystania -- zależało mi na jak
    > najpóźniejszym przeniesieniu, nie na natychmiastowym.
    >
    > 1. Czy mógłbym mieć jakąkolwiek pretensje do Ery, gdybym
    > prosił o natychmiastowe przeniesienie?

    Nie, ale mogłeś nie deklarować terminu i tylko liczyć, że będzie ok

    >
    > Prosiłem w Erze o jak najpóźniejsze (ale dokonane w sensownym
    > czasie -- na przykład pod koniec mojego okresu w Plusie)
    > przeniesienie, tak abym zdążył wykorzystać pozostałe
    > minuty i abonament.
    >
    > Byłem zdumiony natychmiastowością przeniesienia i zapytałem
    > w Erze o możliwość odłożenia tego przeniesienia choćby na
    > kilka dni, tak abym mógł wykorzystać minuty. Padła odpowiedź
    > typu -- albo przenoszę (teraz, natychmiast) albo nie przenoszę.
    >
    > Powiedziano mi, że albo zdecydowałem się na przeniesienie i przenoszę
    > natychmiast, albo nie zdecydowałem się na przeniesienie i nie przenoszę
    > teraz, lecz ewentualnie kiedyś w przyszłości, o ile kiedyś zdecyduje się.
    > Ale jeśli kiedyś w przyszłości zdecyduję się -- będzie tak samo
    > natychmiastowo
    > jak teraz, o ile umowa terminowa (zawarta na rok lub dwa) pomiędzy mną i
    > Plusem
    > skończyła się i jest stale przedłużana bezterminowo na kolejny
    > okres/miesiąc...

    No ale jakbyś skończył promocję to by kary nie było.

    >
    > Zapytałem też o niewykorzystany w Plusie abonament -- zapłaciłem przecież
    > z góry.
    > Pracowniczka odpowiedziała, że praktyka jest taka, iż Plus zwraca
    > nadpłacone pieniądze,
    > choć ona dokładnie nie wie, jak się to dzieje -- zwłaszcza wtedy, gdy
    > zapłaciłem nie
    > przelewem, ale kartą, jak za zakupy w internecie.

    No to może zwraca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: