  • Data: 2013-07-09 20:11:43
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ja wiem ... Kupiłem na androida ... i następnego dnia zwróciłem się o
    > zwrot kasy do googleplay, uzasadniając to, że nie będę płacił za
    > niedorobioną betę :).
    > Kasa wróciła na konto, a ja uważam, że to co am na androida pokazuje to
    > jakaś dzika beta.

    Dokładnie.
    Nie wiem jak Twoja, ale moja ma jakiś wstręt do ekspresówek i autostrad.
    Uwielbia poprowadzić przez centrum miasta (to chyba opcja krajoznawcza a
    nie "trasa szybka"), szczególnie gdy 5km od pozycji startowej jest
    ekspresówka omijająca newralgiczne, zakorkowane punkty.
    Równolegle uruchomiona AM na innym telefonie, czy Windowsie potrafi mieć
    różne, całkowicie odmienne koncepcje na trasę. Tak to chyba tylko
    programiści z Aqurat potrafią. Swoją drogą, czy oni tego nie testują?