  • Data: 2013-07-09 20:51:05
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-09 20:11, DoQ pisze:

    > Dokładnie.
    > Nie wiem jak Twoja, ale moja ma jakiś wstręt do ekspresówek i autostrad.
    > Uwielbia poprowadzić przez centrum miasta (to chyba opcja krajoznawcza a
    > nie "trasa szybka"), szczególnie gdy 5km od pozycji startowej jest
    > ekspresówka omijająca newralgiczne, zakorkowane punkty.

    To niemożliwe :) Ona jest świetna, rzadko źle prowadzi :) Ja o
    przygodach czysto technicznych już parę razy pisałem - o prowadzeniu to
    mam wyrobione zdanie.

    > Równolegle uruchomiona AM na innym telefonie, czy Windowsie potrafi mieć
    > różne, całkowicie odmienne koncepcje na trasę. Tak to chyba tylko
    > programiści z Aqurat potrafią. Swoją drogą, czy oni tego nie testują?

    Ja patrzę z perspektywy czasu to testowaniem tego nazwać nie można.
    Ja rozumiem, że można przeoczyć jakieś pierdoły, ale puszczenie
    nawigacji, która nie potrafi wyznaczyć tras to zdaje się porażka na
    całej linii i świadczy o tym, że nikt tego nie testował. Pisałem
    o tym niedawno - tryb ciężarowy zwalony na amen w 6.11. Z Piaseczna
    na Matuszewską z bólami wyznaczyła, ale już do Łodzi to w kółko
    się kręciła, piszczała o brakach map, po czym potrafiła zaliczyć
    piękną zwiechę :> Serwis AM oczywiście jak zwykle...
    W 6.12 to poprawili "Znaczne przyspieszenie wyznaczania tras
    ciężarowych". Czytaj zaczęło działać...