eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPolityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder.news-service.com!postnews.google.com!o14g2000yqe.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: nastach <...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
    Date: Wed, 19 Jan 2011 12:52:59 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 87
    Message-ID: <e...@o...googlegroups.com>
    References: <ih4abu$25q$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@l...googlegroups.com>
    <ih6qkc$6rf$1@news2.ipartners.pl> <ih6ulr$p1e$1@news.onet.pl>
    <7...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.206.214.216
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1295470379 11094 127.0.0.1 (19 Jan 2011 20:52:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jan 2011 20:52:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o14g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=87.206.214.216;
    posting-account=usQRJQoAAACjvlOzyqI0F3TnX11u_k8n
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_6_6; en-US)
    AppleWebKit/534.10 (KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.231
    Safari/534.10,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93742
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19 Sty, 21:34, "f...@o...pl" <f...@o...pl> wrote:
    > On 19 Sty, 16:06, Grzegorz Janoszka <Grzeg...@nie-lubie-
    >
    > 20 lub 200 punktów wymiany stosuje ustalone przez siebie zasady? - to
    > są tylko zapisy danej firmy - to nie jest bezwzględne prawo! W
    > dokumentacji przywołanego tu AMSIX nie ma wzmianki o tym, iż nie
    > przychylą się do potrzeb partnerów w interesach (to taką relację
    > klient-sprzedawca uznaję za najbardziej dojrzałą).

    Nie chodzi tu o zapisy w umowach tylko o dobre praktyki, które się
    sprawdzają i zostały wypracowane przez IX'y. Jest to spowodowane
    tylko tym żeby zapewnić bezpieczeństwo innym uczestnikom. Szkoda
    jak by jeden uczestnik mógł spowodować awarię u innych uczestników
    IX'a.
    Uwierz mi czym większy IX tym mniej elastyczny.

    > Mamy wolny rynek, a
    > ja wierzę, że to potrzeby klienta wpływają na jego kształt. Wierzę, w
    > moc konkurencji - dlatego jestem ciekawy stanowiska nowego gracza,
    > jakim jest TPIX (lub innych punktów wymiany).

    Polecam link, który wcześniej wklejałem.

    > Właśnie elastyczność, szybkość reakcji i podążanie za potrzebami rynku
    > decydują o rozwoju firm. Mi jako płatnikowi zależy na jak najlepszej
    > jakości usług. Chcę uzyskać maksymalną niezawodność. Nie chcę jednak
    > strzelać z armaty do muchy - chciał bym zastosować jak najprostsze
    > rozwiązanie, gdyż takie działają najlepiej. Problem został opisany w
    > tym celu, by bardziej doświadczeni administratorzy mogli pomóc -
    > odpowiedzi trudno jednak uznać mi za wsparcie ze strony usługodawcy.
    > Zupełnie inaczej firma (dla której pracuję) została potraktowana przez
    > ATMAN'a.
    > Nie rozumiem postawy "gdzie to jest wpiete po Twojej stronie to nas
    > nie interesuje". Gdzie tu interakcja z klientem? Przecież, można
    > nawiązać lepsze relacje z klientem - nawet bez realizacji jego
    > "zachcianek".
    Oczywiście że jest ale nie można spełniać wszystkich zachcianek
    "Bo ja jestem super klient mam dostać co chcę bo się nie wepnę".
    Dla nas jest ważniejsze bezpieczeństwo i niezawodność niż podpinanie
    za wszelką cenę klientów.

    > PLIX miał być rodzajem "głównego" łącza. Taki był plan, ponieważ to
    > jest PLIX! Niestety, tak nie może być.

    Widać nasza strata :-((

    > Spodziewałem się powodzi
    > pomysłów, rozpoznania potrzeb klienta, wsparcia specjalistów. No cóż,
    > należy się z tym pogodzić i podpiąć teraz tak jak dają. Takie
    > życie :-)))
    > Co do TPIX - wygląda na to, że jesteśmy atrakcyjnym klientem dla TP.
    > Nie kontaktowaliśmy się jeszcze w sprawie TPIX'a, ale jeśli nikt się
    > nie wypowie w tej sprawie tutaj to spróbuję uzyskać odpowiedzi na moje
    > pytania i je tutaj zamieszczę.

    TPIX ma taką samą umowę dla wszystkich uczestników, jak widać w ich
    dokumencie jeden mac-address na porcie.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: