eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPolityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
  • Data: 2011-01-19 20:52:59
    Temat: Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
    Od: nastach <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Sty, 21:34, "f...@o...pl" <f...@o...pl> wrote:
    > On 19 Sty, 16:06, Grzegorz Janoszka <Grzeg...@nie-lubie-
    >
    > 20 lub 200 punktów wymiany stosuje ustalone przez siebie zasady? - to
    > są tylko zapisy danej firmy - to nie jest bezwzględne prawo! W
    > dokumentacji przywołanego tu AMSIX nie ma wzmianki o tym, iż nie
    > przychylą się do potrzeb partnerów w interesach (to taką relację
    > klient-sprzedawca uznaję za najbardziej dojrzałą).

    Nie chodzi tu o zapisy w umowach tylko o dobre praktyki, które się
    sprawdzają i zostały wypracowane przez IX'y. Jest to spowodowane
    tylko tym żeby zapewnić bezpieczeństwo innym uczestnikom. Szkoda
    jak by jeden uczestnik mógł spowodować awarię u innych uczestników
    IX'a.
    Uwierz mi czym większy IX tym mniej elastyczny.

    > Mamy wolny rynek, a
    > ja wierzę, że to potrzeby klienta wpływają na jego kształt. Wierzę, w
    > moc konkurencji - dlatego jestem ciekawy stanowiska nowego gracza,
    > jakim jest TPIX (lub innych punktów wymiany).

    Polecam link, który wcześniej wklejałem.

    > Właśnie elastyczność, szybkość reakcji i podążanie za potrzebami rynku
    > decydują o rozwoju firm. Mi jako płatnikowi zależy na jak najlepszej
    > jakości usług. Chcę uzyskać maksymalną niezawodność. Nie chcę jednak
    > strzelać z armaty do muchy - chciał bym zastosować jak najprostsze
    > rozwiązanie, gdyż takie działają najlepiej. Problem został opisany w
    > tym celu, by bardziej doświadczeni administratorzy mogli pomóc -
    > odpowiedzi trudno jednak uznać mi za wsparcie ze strony usługodawcy.
    > Zupełnie inaczej firma (dla której pracuję) została potraktowana przez
    > ATMAN'a.
    > Nie rozumiem postawy "gdzie to jest wpiete po Twojej stronie to nas
    > nie interesuje". Gdzie tu interakcja z klientem? Przecież, można
    > nawiązać lepsze relacje z klientem - nawet bez realizacji jego
    > "zachcianek".
    Oczywiście że jest ale nie można spełniać wszystkich zachcianek
    "Bo ja jestem super klient mam dostać co chcę bo się nie wepnę".
    Dla nas jest ważniejsze bezpieczeństwo i niezawodność niż podpinanie
    za wszelką cenę klientów.

    > PLIX miał być rodzajem "głównego" łącza. Taki był plan, ponieważ to
    > jest PLIX! Niestety, tak nie może być.

    Widać nasza strata :-((

    > Spodziewałem się powodzi
    > pomysłów, rozpoznania potrzeb klienta, wsparcia specjalistów. No cóż,
    > należy się z tym pogodzić i podpiąć teraz tak jak dają. Takie
    > życie :-)))
    > Co do TPIX - wygląda na to, że jesteśmy atrakcyjnym klientem dla TP.
    > Nie kontaktowaliśmy się jeszcze w sprawie TPIX'a, ale jeśli nikt się
    > nie wypowie w tej sprawie tutaj to spróbuję uzyskać odpowiedzi na moje
    > pytania i je tutaj zamieszczę.

    TPIX ma taką samą umowę dla wszystkich uczestników, jak widać w ich
    dokumencie jeden mac-address na porcie.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: