  • 31. Data: 2021-07-10 07:48:35
    Temat: Re: Polityczne kumoterstwo...
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 10 Jul 2021 00:27:46 +0200 (GMT+02:00), Eneuel napisał(a):

    > heby

    > Właśnie tak chcę ,,projektować''.
    >
    > Wydanie majątku na soft -- odpada, bo gotowy wieszak wraz z
    > transportem i instrukcją montażu ;) będzie sto razy tańszy niż
    > zaprojektowany przeze mnie... [może nawet gratisowe kalesony bym
    > dostał razem z takim gotowym stojakiem]
    >
    > Od długiego czasu opętuje mnie jakiś diabeł zachęcający do
    > AutoCADAa, którego zdecydowanie chcę uniknąć... Raz za razem
    > słyszę i czytam, że do czegoś to najlepszy byłby
    > AutoCAD...
    >
    > Wreszcie jakaś odtrutka...
    >
    > Dzięki serdeczne!!!

    Zerknij jeszcze na DraftSight. Historycznie to ograniczona do funkcji 2D
    wersja ARES'a, a wg. niektórych to "klon AutoCAD'a LT". Do niedawna były to
    darmowe wersje. Nie wykluczone, że miał "ograniczenia czasowe" tej swej
    "darmowości". Dorobili 3D i stał się płatny. Chyba najtańszy na rynku.

  • 32. Data: 2021-07-10 10:49:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2021 23:18:20 +0200, heby napisał(a):

    > - niedostępność dla ludzi którzy chcą zaprojektować raz na miesiąc
    > wieszak na kalesony, amatorsko
    >
    > - bardzo duzo bardzo starych skrótów klawiszowych "ułatwiających zycie"
    > gdzie do wieszaka na kalesony wystarczy pare kliknięć myszką, a w zwiąku
    > z tym łatwe wybicie sobie zębów o betonowy, tradycyjny profesjonalizm
    > (...)

    Czyli taki "kolega" WordPerfecta ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2021-07-10 13:50:27
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "dantes" napisał:

    > Do 3D to proponuję FreeCAD'a.

    Dawno się zajmowałem rysowaniem projektów w Autocadzie. Do rzutów świetny,
    ale nie można było generować widoków, czy przekrojów. Czy ten FreeCAD to ma?

    Pzdr