  • Data: 2012-02-01 18:33:22
    Temat: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/02/2012 17:30, Robert_J wrote:

    > OK, ale OC jest odpowiedzialnością za szkody, które mogę wyrządzić
    > komuś, więc nie bardzo widzę wpływ przebiegu na ich wielkość :-). Jak
    > przywalę w czyjegoś mietka autem które przejechało 200.000 to szkody
    > będą większe niż gdybym walnął takim, co ma 100.000? Poza tym nie

    Szansa na walnięcie coś jadąc raz na tydzień 5km do lasu jest
    zdecydowanie mniejsza od szansy walnięcia w coś przedstawiciela
    handlowego tłukącego 60k rocznie całe noce za kółkiem.

    > podawaj skrajnie naciągniętego przykładu, bo równie dobrze musiałbym
    > informować że założyłem sobie opony innej marki :-).

    To nie jest przykład skrajnie naciągany, chyba że nie widzisz korelacji
    szybki samochód = szybka jazda = większa szansa wypadku. Większość
    ubezpieczalni na zachodzie już dawno to ze statystyk wywnioskowała i
    stawki kalkuluje głównie na podstawie mocy, wtedy nie ma absurdów przy
    których za mondeo 2.0 płaci się tyle samo, co za 400-konne Evo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net