  • 1. Data: 2004-01-13 11:07:26
    Temat: Polip - co oznacza ?
    Od: "Krzychu" <n...@s...pl>

    2 wersje (pewnie obie dobre)
    polish internet problems
    polish internet providers

    ??

    pozdro

  • 2. Data: 2004-01-13 11:28:51
    Temat: Re: Polip - co oznacza ?
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    > 2 wersje (pewnie obie dobre)
    > polish internet problems
    > polish internet providers

    Ta pierwsza.
    drugiej dotyczy grupa alt.pl.internet.providers :-) ( jak mniemam )

  • 3. Data: 2004-01-13 12:22:38
    Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl>

    "Tom(asz)" <t...@g...pl> wrote in message

> [...]

    Pierwotnie bylo "Polish Internet Protocol" nazwe wymyslil Krzysztof Heller

    Zaslav

  • 4. Data: 2004-01-13 13:30:10
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    > "Tom(asz)" <t...@g...pl> wrote in message

    > Pierwotnie bylo "Polish Internet Protocol" nazwe wymyslil Krzysztof Heller
    >
    > Zaslav

    Podałem aktualnie wykorzystywane określenie, w ślad za :
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=katalog&p=pl.inter
    net.&kat=Internet
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47942.html?r=pl.int
    ernet.

    tom(asz)

  • 5. Data: 2004-01-13 16:40:56
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Tue, 13 Jan 2004 13:22:38 +0100, "Mariusz Wolek"
    <m...@l...pl> wrote:

    >Pierwotnie bylo "Polish Internet Protocol" nazwe wymyslil Krzysztof Heller
    czyli PolIP. Zatem zgadza się.

    Była to nazwa listy dyskusyjnej, najpierw prowadzonej gdzieś na
    Uniwersytecie Warszawskim (ja się zapisywałem u Michała
    Jankowskiego). Później lista przeniosła się na listserva do Łodzi, a
    później została zbramkowana z grupą p.i.p

    PS Warto jeszcze zerknąć co zwraca RIPE na nazw polip, czy
    wrocpolip...
    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 6. Data: 2004-01-13 17:36:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wojciech Myszka <m...@n...eu.org> wrote:

> [...]
    > Jankowskiego). Później lista przeniosła się na listserva do Łodzi, a
    > później została zbramkowana z grupą p.i.p
    Hm.. na pewno nie p.i.p. Do niedawna było to pl.listserv.polip

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2004-01-13 22:49:19
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Tue, 13 Jan 2004 17:36:57 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
    <o...@...ns.pl> wrote:

    >Hm.. na pewno nie p.i.p. Do niedawna było to pl.listserv.polip
    Ano

    --
    Wojtek ---(___C'>