  • 1. Data: 2004-01-13 08:10:05
    Temat: JAK POZBYĆ SIĘ TEGO G..... ?
    Od: "t@rkus" <t...@w...pl>

    Witam i pozdrawiam.
    Jeżeli chodzi o internet to jestem trochę zielony i stąd pewnie mój problem.
    Może ktos jednak będzie wiedział jak się tego pozbyć.
    Kiedyś w Onecie wpisałem w wyszukiwanie RAR - chciałem saobie go ściągnąć,
    wyszła strona www.rar.pl - po kliknięciu na linka otworzyła się nie ta strona
    tylko jakiś ruski pornos :))). Niezły paker, chociaż wolę rara.
    Od tego czasu zainstalowało mi się jakieś g...
    Wpisuję stronę np. www.wp.pl i zazwyczaj otwiera mi się strona jaką chcę - ale
    przed adresem dopisuje się: http//prolivation.com/cgi-bin/r.cgi?
    Co jakiś czas, nie otwiera mi się strona jaką chcę tylko zostaję przekierowany
    na rosyjską stronę porno.
    Prawdę mówiąc już mi się znudziła tak więc jak ktoś wie jak pozbyć się tego to
    będę wdzięczny...
    Ja sam próbowałem znależć gdzie to sie mogło zapisać ale niestety nie potrafię.
    Pozdrawiam
    Nara

  • 2. Data: 2004-01-13 11:05:42
    Temat: Re: JAK POZBYĆ SIĘ TEGO G..... ?
    Od: "Krzychu" <n...@s...pl>

    [...]

    > Prawdę mówiąc już mi się znudziła tak więc jak ktoś wie jak pozbyć się tego to
    > będę wdzięczny...

    HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curren
    tVersion\URL\Prefixes

    > Ja sam próbowałem znależć gdzie to sie mogło zapisać ale niestety nie potrafię.

    oprócz powyższego poszukaj bo to siedzi w kilku miejscach
    jak to nie potrafisz ?
    regedit
    control f
    wpisujesz te śmieci i szukasz, później zmieniasz na standardowe i gotowe

    po za tym nie ta grupa ?

    pozdro.