  • Data: 2013-11-09 17:14:15
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ostatnio zajęło mi jakieś 10 sekund. poprzednio też.
    > Kiedy ostatnio dzwoniłeś na 112?

    Dzwonie czasami :) Ostatnio kilka dni temu, zeby ruszyli tyłki na
    skrzyzowanie, bo nie działała sygnalizacja swietlna i był mega korek.
    Dodzwoniłem sie rzeczywiście szybko.

    Ale zdarza mi sie wielokrotnie ze:
    - pogotowie policji prosze czekać.

    Az mi sie przypomina pewna audycja radiowa;

    - szybko, szybko, gwałcą mnie
    - pogotowie policji prosze czekac
    - boże, on mnie chyba zabije
    - pogotowie policji prosze czekac
    - wyciąga nóż!!!
    - pogotowie policji prosze czekac

    I tak przez kilka minut na antenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...