  • 21. Data: 2011-11-28 17:15:11
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 16:14, to wrote:
    > begin kamil

    > I bardzo słusznie, bo nie powinni czepiać się przypadkowych ludzi. Na tej
    > zasadzie to może zaczną przeszukiwać przypadkowe mieszkania, bo może coś
    > się znajdzie? Jakiś piracki windows albo podrabiane dresy?

    Piracki windows i podrabiane dresy nikogo jeszcze nie zabiły, w
    przeciwieństwie do takich "panie władzo, ja wczoraj tylko dwa kielichy
    obaliłem do kolacji, no jak to przecież".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2011-11-28 17:47:12
    Temat: Odp: ... Policję!
    Od: "Zenkowik" <g...@g...pl>

    > Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu
    > kontrolę trzeźwości w Nowym Sączu.

    O jakiś pier...y obszczymurek urwał się z CB i wp...ł
    na grupę po to tylko aby ją za...ć swoimi wymiocinami.
    Idź trzeźwieć pod budkę z piwem i nie zaśmiecaj grupy pier..y
    ptasi możdżku.

  • 23. Data: 2011-11-28 17:59:54
    Temat: Re: * Policję!
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:
    > Odmóżdżone patrole policji * sobie dzisiaj w godzinach szczytu
    > kontrolę trzeźwości w Nowym Sączu.

    Bez przesady, kontrola była na ulicy na której normalnie niema korków, w
    "korku" do badania stało się jakieś 5-10min. Całe badanie trwało może z
    30sek.
    No chyba że mają kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu,
    ale jaki wtedy byłby tego sens...

    Maksymilian Dutka

  • 24. Data: 2011-11-28 18:01:32
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maksymilian Dutka

    > No chyba że mają kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu,
    > ale jaki wtedy byłby tego sens...

    W ogóle nie powinni zawracać głowy przypadkowym osobom. Jak ktoś jedzie
    jak pijany to niech jego kontrolują.

  • 25. Data: 2011-11-28 18:05:41
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > begin Maksymilian Dutka

    > W ogóle nie powinni zawracać głowy przypadkowym osobom. Jak ktoś
    > jedzie jak pijany to niech jego kontrolują.

    Dokładnie, powinni kontrolować tylko pijanych, po co truć dupę
    porządnym obywatelom. Tak samo mogli by wszystkich ścigać za
    kradzież, ale nie, oni ścigają tylko tych którzy coś ukradną z
    pijanymi powinno być tak samo - nie piłeś to nie podlegasz kontroli,
    tak samo jak nic nie ukradłeś to nie jesteś złodziejem.
    ;-)

  • 26. Data: 2011-11-28 18:16:18
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/28/2011 08:57 AM, 4CX250 wrote:
> [...]
    > największą inwestycją wodociągową i już mamy liczne utrudnienia a tu
    > jeszcze oni na dokładkę się przypierdolili. Efekt - kilometrowe korki na
    > drogach, setki, osób spóźnionych do pracy po 10-30minut. tylko przez to,
    > że jebany odmóżdżony patrol wymyślił sobie testy trzeźwości w
    > najbardziej krytycznych miejscach.
    > To co widziałem dzisiaj jadąc do pracy to była targedia. Miny
    > wkurwionych kierowców jadących do pracy lub wiozących dzieci do szkoły i
    > aby zaraz popędzić do pracy.
    >
    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    http://rt.com/news/alcolaser-fight-drunk-drivers-779
    /

    Alcolaser. I nawet nie potrzeba auta zatrzymywać.

  • 27. Data: 2011-11-28 21:01:20
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Zenkowik" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na grupę po to tylko aby ją za...ć swoimi wymiocinami.
    > Idź trzeźwieć pod budkę z piwem i nie zaśmiecaj grupy pier..y

    Skocz mi na wałek i obliż kawałek.

    Marek

  • 28. Data: 2011-11-28 21:04:36
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jb0emb$8tr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > 30sek.
    > No chyba że mają kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu, ale

    Przez ich działanie zablokowana była cała nawojowska aż od skrzyżowania oraz
    zielona gdyż sporo osób w rozpaczy że już po ósmej a oni jeszcze nie w pracy
    szukało objazdów. Normalnie w taki dzień jestem w pracy za 10 ósma. Dzisiaj
    zaliczyłem przez kutasów 10 minutowe spóźnienie.

    Marek

  • 29. Data: 2011-11-28 22:55:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Piracki windows i podrabiane dresy nikogo jeszcze nie zabiły, w
    > przeciwieństwie do takich "panie władzo, ja wczoraj tylko dwa kielichy
    > obaliłem do kolacji, no jak to przecież".

    Ten z 0,21 w korku też nikogo nie zabił. A jak się dobrze poszuka po
    mieszkaniach, to może i się jakiś trup znajdzie albo żona czy córka w
    piwnicy.

  • 30. Data: 2011-11-28 23:45:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-28 18:16, m...@i...pl pisze:

    > http://rt.com/news/alcolaser-fight-drunk-drivers-779
    /

    > Alcolaser. I nawet nie potrzeba auta zatrzymywać.

    Ciekawe czy wyłapuje tych, co przed wyjazdem z domu umyli zęby i
    wypłukali listeryną.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi