  • Data: 2011-12-04 13:52:36
    Temat: Re: * Policję!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 10:47:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To prawda - ja podrzucałem też dane EU, w których byliśmy na samym
    > końcu listy sprawców w tego tytułu i naprawdę bezsensowne jest
    > w kółko używanie spożycia w kółko, jako jednej z głównych przyczyn
    > wypadków na drodze. Taki temat zastępczy.

    A to bylo ilosciowo (na 1000 samochodow czy podobnie), czy procentowo na
    ilosc wypadkow ?
    Bo moze byc i tak ze jak juz i u nas beda autostrady i 0.2 fotoradaru na
    kilometr, to wtedy alkohol zacznie byc istotnym czynnikiem.

    > Jaki jest odsetek takich spraw? Raczej bez wpływu na statystykę.

    Takich, ktore sie ciagna krocej niz 5 miesiecy czy takich w ktorych pijany
    zostaje uznany za niewinnego ? :-)

    > Eeeee?

    A ktos tu niedawno nawet podsylal - o ile pamietam to pijany jechal na
    zielonym, ale kto winien wypadku ? Pijany.
    Sad uniewinnil, ale co robila prokuratura na studiach ?

    J.