  • Data: 2011-12-05 12:14:46
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lg8ca14zzshs$.11p5zcqef4adr$.dlg@40tude.net...

    > A wy im tak po prostu wierzycie ?

    Nie bardzo mamy wybór. Mają prawo chronić swoją technologie. Firm które boją sie
    jak ognia ujawniania swoich technologii jest raptem kilka. Część tylko prosi
    żeby niektóre elementy dać do badania jakiemuś niezależnemu laboratorium z ich
    wskazania - ale to dotyczy zwykle takich rzeczy jak np. procesory, czy jakieś
    ściśle tajne (tm) techniczne cacka. Większość firm po prostu daje wszystko -
    numery seryjne (i to dokładnie, bo mamy np. sprawdzić czy produkt nie jest
    oznaczony jako odrzut), wzorce do porównywania, jakieś swoje własne wzorki
    nanoszone na podzespoły. U nas i tak jest dobrze bo w takich USA to w zasadzie
    każda firma może sobie zarządać każdej części / sprzętu i nawet nie musi się
    przy tym specjalnie wysilać. Jak mają patent to nawet nie musza prosić...

    > Bo to chyba troche nie w porzadku, by zainteresowany w sprawie sam wydawal
    > opinie ?

    No nie - choć ta opinia to po prostu sprawdzenie czy to podróbka, kradziony
    oryginał, czy oryginalna podróbka. Sprawdza się numery seryjne, firmware i te
    ich firmowe znaki. Prawdziwę podróbki - takie z podrabianymi logo, np. Szajszung
    :P to już dzisiaj no rzadkość. Dominują sprzęty albo robione z oryginalnych
    części ale na lewo (choć pewnie i w tej samej fabryce, przez tych samych ludzi),
    jak i oryginały które poszły do kasacji jako odrzut. Firmy zasadniczo interesują
    się tylko tymi dwoma ostatnimi, podróbki idą po prostu do zniszczenia.
    Technologie ich tak bolą.

    > A potem czlowiek czyta ze Mercedes nie stwierdzil aby hamulce mialy jakis
    > problem.

    Nom. Mi też się to nie podoba - choć akurat ja najwyżej kwituje papierki; bo
    moja broszka to raczej badanie ludzi a nie sprzętów :P Ludzie nie robią takich
    problemów - zero chronionych technologii :P

    WhiteD