  • 1. Data: 2014-01-31 11:55:11
    Temat: Policjanci to jednak idioci...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Przed chwilą w TVN24 był materiał o tym, że mandaty będą wyższe. Na
    zdjęciach widać jak zaparkowany na polu wyłączonym z ruchu radiowóz
    zatrzymuje jakiś pojazd. Tym samym TVN24 utrwalił wykroczenie
    policjanta, bo za parkowanie w tym miejscu bez kogucików należy się
    mandat i punkciki. Niestety nie ma jeszcze na stronie, ale jak się
    pojawi natychmiast zgrywam i wysyłam stosowna skargę. :)

    I to kolejny taki materiał, gdzie dają się nagrać w podobnej sytuacji
    wiedząc, że są filmowani. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-01-31 12:39:02
    Temat: Re: Policjanci to jednak idioci...
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > I to kolejny taki materiał, gdzie dają się nagrać w podobnej sytuacji
    > wiedząc, że są filmowani. :)

    Stawiam tezę, że oni nie są idiotami.
    Jedynie im się w dupach poprzewracało i uważają, że im wszystko wolno, a
    jedynie zwykły śmiertelnik ma przestrzegać prawa.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-01-31 12:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

> [...]
    > pojawi natychmiast zgrywam i wysyłam stosowna skargę. :)
    >
    > I to kolejny taki materiał, gdzie dają się nagrać w podobnej sytuacji

    anacron - przeciez oni sami sie nagrywaja jak łamia przepisy (wszystkie
    nieoznakowane radiowozy) a mimo to nikogo to nie interesuje.

    Masz znajomosci w tvn - moze by sie tym zajęli?

    Przy okazji mogliby tez zapytac jakiegos prawnika i dowiedziec sie ze nie
    trzeba zakrywac numerów rejestracyjnych.
    Kiedys Sokołowowski walnął takie cos, potwierdził to ten były policjant,
    łysy co sie na wszystkim zna i od tego czasu nowa moda...

  • 4. Data: 2014-01-31 22:05:30
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > w tym miejscu bez kogucików

    Kogucik nie mogl przybyc, jest zajety cytowaniem calego Usenetu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa