eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicjanci chcieli badać wariografem każdego zgłaszającego kradzież auta › Re: Policjanci chcieli badać wariografem każdego zgłaszającego kradzież auta
  • Data: 2017-12-22 18:08:33
    Temat: Re: Policjanci chcieli badać wariografem każdego zgłaszającego kradzież auta
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2017 o 23:36, J.F. pisze:

    > Przepis jest.
    > http://zdziennikaodkrywcy.pl/rzad-zaostrzyl-kary-dla
    -nielegalnych-poszukiwaczy-skarbow/

    > Ale na "poszukiwanie", a nie posiadanie.

    W dodatku niedozwolone jest "poszukiwanie ukrytych lub porzuconych
    zabytków ruchomych [...]".
    A ja, panie władzo, nie poszukuję zabytków, tylko monet.

    > Tym niemniej pole to dziwne miejsce na posiadanie wykrywacza.

    Więc niech się kulson zainteresuje, skoro to dziwne, bo od tego jest.
    Ale karać za to nie może.

    > A jak juz masz podejrzanego, to rewizja w domu wydaje sie zasadna -
    > moze cos znalazl :-)

    Działając w ten sposób, to mógłby uzasadniać rewizję u każdego, kto np.
    nosi bojówki, bo "może posiadać", tyle że to nadużycie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm