  • Data: 2010-04-10 18:38:38
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To było do tych co bzdury piszą.
    > Ja nie mam tego w zwyczaju.
    > A jeśli w ten sposób chciałeś zapytać dlaczego większy, to odpowiedź
    > jest prosta - równowagę łatwiej zachować na 4 kołach.

    przy 0,2 nie mozna miec problemów z równowaga.
    Zreszta przeciez nie o to chodzi. głownym problemem jest spadek poziomu
    koncentracji i wydłuzenie czasu reakcji.
    Innymi słowy mowiac - jestem za tym, zeby wpisac w PoRD zapis, ze
    rowerzystę uwarza sie za pijanego, jezeli (ma problemy z utrzymaniem
    równowagi i ma we krwi wiecej niz 0,2) lub (jezeli ma w wydychanym
    powietrzu wiecej niz 0,8)
    To wyeliminuje problem tych co po jednym piwie gibia sie jak w czasie
    sztormu.