  • 41. Data: 2009-04-04 12:36:22
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <n...@s...com> wrote in message
    news:u5det4pr5br0er5g1i56g7vun4n04hp37s@4ax.com...
    >(sprawdzic czy nie ksiadz).

    Chyba ksiONC, no nie?

    > To sie dzialo w losandżeles ?

    A myslalem, ze tylko mnie to wkurza i balem sie przyznac;)

    Poza tym zastanawialem sie czy to nie zaden polski skrot (jak CHWDP - Chwala
    Wam Dzielni Policjanci, tak LAPD mogloby znaczyc Latajaca Autostradami
    Policja Drogowa), a ja (ostatnio lama jezykowa) nie znam.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 42. Data: 2009-04-04 13:35:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:gr7kc3$647$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > <n...@s...com> wrote in message
    >
    > Chyba ksiONC, no nie?

    Chyba jednak nie....
    Odmień sobie przez przypadki i powiedz, jak brzmi dopełniacz.
    :-)

  • 43. Data: 2009-04-04 14:48:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 14:35:48 +0200, gildor <m...@g...com> said:

    > to Ty nie rozróżniasz zwykłej kontroli drogowej, od pościgu. nie
    > zatrzymanie sie do kontroli, to wykroczenie, ale ucieczka przed
    > pościgiem, to juz przestępstwo raczej.

    Jakaś podstawa prawna? I jakie (choćby z KK) są przewidziane za to
    konsekwencje?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 44. Data: 2009-04-04 14:53:57
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Wykrocznie takie, jak przechodzenie na czerwonym świetle. Skoro jesteś
    > zwolennikiem kary śmierci egzekwowanej na miejscu jednego wykroczenia
    > przez kata eee, tfu, policjanta, to bądź konsekwentny i niech rozdają ją
    > również za każde inne.

    Jeżeli przechodzisz na czerwonym świetle i po wezwaniu policjanta zaczynasz
    uciekać, to Policja ma użyć wszelkich metod do zatrzymania Ciebie. Bo może
    spierdzielasz z nożem kuchennym w plecaku, którym właśnie zadźgałeś za
    rogiem rodzinę z babcią na pasach.
    Stary, pomyśl trochę i spróbuj rozróżnić sytuację:
    1. Nie zatrzymujesz się do kontroli, bo np. nie widziałeś lizaka i jedziesz
    dalej swoje i za chwilę masz na zderzaku koguty i się zatrzymujesz.
    2. Nie zatrzymujesz się do kontroli i zapierdzielasz 150-180 po ulicach
    miasta uciekając przed pościgiem.

    pozdr.
    Mystik

  • 45. Data: 2009-04-04 15:06:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 16:53:57 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

> [...]
    > Ciebie. Bo może spierdzielasz z nożem kuchennym w plecaku, którym
    > właśnie zadźgałeś za rogiem rodzinę z babcią na pasach.

    A może dalej biegnę uprawiać jogging w słuchawkach i nie zauważyłem
    policjanta wzywającego do zatrzymania? Taaaak, masz rację, seria w
    plecy będzie najodpowiedniejszą metodą rozwiania wątpliwości.

> [...]
    > zatrzymujesz.
    > 2. Nie zatrzymujesz się do kontroli i zapierdzielasz 150-180 po ulicach

    Przy obcnym stanie prawnym, ani jedna ani druga sytuacja nie daje
    policji prawa do zabicia bądź okaleczenia uciekającego. I niech tak
    lepiej zostanie.

  • 46. Data: 2009-04-04 16:00:05
    Od: "VLX" <v...@p...onet.pl>

    > Różnicy pomiędzy przestępcą uciekającym z miejsca przestępstwa (z np.
    > bezpośrednim poscigiem), a kontrolą drogową, niedostrzegasz tak dla
    > podtrzymania dyskusji, czy z innych względów?

    A powiedz mi, skad policja zatrzymujaca na drodze ma wiedziec, czy po prostu
    nie masz przegladu, czy tez zastrzeliles 5 minut wczesniej kilka osob w
    kantorze, uciekasz z lupem, a oni jeszcze nie dostali powiadomienia? Chodzi
    o to, zeby goscie uciekajacy na motocyklach nie stali sie nietykalni. A
    przede wszystkim o to, zeby nikomu nawet nie przyszla do glowy, ze moze sie
    nie zatrzymac gdy policja probuje go zatrzymac, niezaleznie czy jest to
    drogowka, czy jadacy z tylu poscig na sygnale. Tego niestety nie da sie wbic
    ludziom do glowy w szkole. Kilku musi wyladowac co najmniej w szpitalu, zeby
    nastepni zaczeli sie zastanawiac. Niestety inaczej w realnym swiecie sie nie
    da, bo prosby czy tlumaczenie nie przynosza zadnego efektu. Nie uwazam sie
    za osobe bezgranicznie kochajaca wszystkich dookola i uwazam, ze policja i
    wymiar sprawiedliwosci powinny trzymac krotko ludzi lamiacych prawo, bo
    czynnikiem odstraszajacym od jego lamania jest przede wszystkim
    nieuchronnosc kary, a nie jej wymiar. Uciekajacy podejmuje ryzyko i musi
    miec swiadomosc, ze ryzykuje czyms duzo wiecej, niz zatrzymaniem i mandatem,
    na ktory tatus lekka reka wylozy z kieszeni, albo ukradnie sie ze 4 radia i
    bedzie po problemie.

    VLX
    Honda CB500.
    Oczko sie popsulo. Temu motocyklu.

  • 47. Data: 2009-04-04 16:18:04
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-04 17:06, Użytkownik de Fresz napisał:

    > Przy obcnym stanie prawnym, ani jedna ani druga sytuacja nie daje
    > policji prawa do zabicia bądź okaleczenia uciekającego. I niech tak
    > lepiej zostanie.

    Na pewno nie daje ?
    A ten zabity motocyklista co uciekał a akurat była akcja łapania
    kogoś kto zwiał na moto po napadzie na coś tam. Sugerujesz że
    strzelający policjant siedzi i nie jest już policjantem ?

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2009-04-04 17:21:08
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Rozumiem że nie rozróżniasz przeznaczenia i wielkości potencjalnego
    > zarożenia, jakie stanowi broń palna i pojazd?

    Broń palna i zap....lający przez miasto motocykl to podobne zagrożenie

    >Może w takim razie, dla dobra swojego i innych, nie bierz się ani za
    >strzelanie, ani za prowadzenie pojazdów.

    Tak się składa że robię jedno codziennie i drugie co jakiś czas i jakoś nikt
    mnie nie ściga :)
    Ale ja potrafię to robić normalnie a ty chyba nie i dlatego masz się czego
    bać :)

  • 49. Data: 2009-04-04 17:34:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > mnie nie ściga :)
    > Ale ja potrafię to robić normalnie a ty chyba nie i dlatego masz się czego

    Napisz cus wiency o tym normalnym strzelaniu co je potrafisz (jaki
    kaliber? bron dluga / krotka? ile strzelan w m-cu? srednia ilosc pkt w
    seriach po 10 / 50m, itp.). Zapowiada sie ciekawie...

    --

    pozdr
    pj

  • 50. Data: 2009-04-04 18:02:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 19:34:01 +0200, "(pj)" <j...@g...com> said:

    > Napisz cus wiency o tym normalnym strzelaniu co je potrafisz (jaki
    > kaliber? bron dluga / krotka? ile strzelan w m-cu? srednia ilosc pkt w
    > seriach po 10 / 50m, itp.). Zapowiada sie ciekawie...

    Też jestem ciekaw. BTW - 10 m to dystans do strzelania z pneumatyków ;-)