  • 51. Data: 2009-04-04 18:10:48
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    > Chyba jednak nie....
    > Odmien sobie przez przypadki i powiedz, jak brzmi dope?niacz.

    Dystrybutor?

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 52. Data: 2009-04-04 18:25:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 19:21:08 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx> said:

    > Broń palna i zap....lający przez miasto motocykl to podobne zagrożenie

    A ile motocyklistów wchodzi do magazynka? No i to widać, zwłaszcza po
    dostępności jednego i drugiego.

    > Tak się składa że robię jedno codziennie i drugie co jakiś czas i jakoś nikt
    > mnie nie ściga :).
    > Ale ja potrafię to robić normalnie a ty chyba nie i dlatego masz się czego
    > bać :)

    To pochwal się czym jeździsz i z czego strzelasz.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 53. Data: 2009-04-04 18:30:39
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 4 Kwi, 13:53, "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    > pomijam supermoto i skrot "schodami"...
    Ale dlaczego? Przecież to najprostszy sposób i byle czym da radę. Po
    co się gonić po trzypasmówkach? Między słupki na chodniku, brama,
    schody, droga pożarowa, otwarta furtka i adios.

    Potem cię dopadnie następny radiowóz, ale to już następna bajka :)

    > nigdy nie scigaj sie z puszkami.

    Słusznie! Ja też wolę je od razu zostawiać daleko w tyle pod
    światłami.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 54. Data: 2009-04-04 19:17:57
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    > Odmień sobie przez przypadki i powiedz, jak brzmi dopełniacz.

    Chyba "misia" dawno nie ogladales... prawda?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 55. Data: 2009-04-04 21:13:19
    Od: n...@s...com

    On Sat, 4 Apr 2009 15:35:23 +0200, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    wrote:

    >Chyba jednak nie....
    >Odmień sobie przez przypadki i powiedz, jak brzmi dopełniacz.
    >:-)

    ksionsze ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 56. Data: 2009-04-04 21:17:53
    Od: n...@s...com

    On Sat, 4 Apr 2009 13:47:57 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >tylko siebie, co nie jest jedyną opcją). Ale dawanie policji
    >przyzwolenia na akcję bezpośrednio prowadzącą do śmierci lub kalectwa,

    Nie, policja nie namawia by go sie rozpiedolil. Jakby sie zatrzymal to
    by nie bylo tematu. Jak nie chce sie zatrzymac to znaczy ze jest
    pojebany i trza go zatrzymac wszelkimi mozliwymi sposobami zanim
    ucierpi ktos postronny.

    >za popełnienie WYKROCZENIA, to dla mnie świadectwo dość wąskich
    >horyzontów myślowych.

    wzruszajace.

    > Dokładając do tego kilka znanych mi historii, gdy
    >motocyklista najzwyczajniej nie zauważył machającego lizakiem zza
    >krzaczka policmajstra, życzyłbym takim żądnym sprawiedliwości
    >utrzymania równie twardych przekonań z pozycji szpitalnego łóżka.

    I nie zauywazyl tez blokady i jadacego za soba radiowozu na sygnale ?
    No chyba ze nie widzisz roznicy miedzy strzelaniem do uciekajacego
    przed poscigiem, a takiego co minal bo nie zauwazyl.

    pozdr
    newrom

  • 57. Data: 2009-04-04 21:50:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 23:17:53 +0200, n...@s...com said:

    > I nie zauywazyl tez blokady i jadacego za soba radiowozu na sygnale ?
    > No chyba ze nie widzisz roznicy miedzy strzelaniem do uciekajacego
    > przed poscigiem, a takiego co minal bo nie zauwazyl.

    A Ty dalej wierzysz w naszych niezłomnych policjantów, o najwyższych
    standardach moralnych, świetnie wyszkolonych, zawsze profesjonalnie
    działających, błyszczących znajomością prawa nawet wśród prawników i
    słynących w świecie z trafnych ocen sytuacji i dogłebnych analiz
    robionych na poczekaniu? Taaa, z czystym sumieniem społeczeństwo może
    im przyznać prawo do wymierzania kary śmierci, na miejscu, wedle
    uznania, jeśli tylko uznają to za niezbędne.

  • 58. Data: 2009-04-04 22:05:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 18:00:05 +0200, "VLX" <v...@p...onet.pl> said:

    > A powiedz mi, skad policja zatrzymujaca na drodze ma wiedziec, czy po prostu
    > nie masz przegladu, czy tez zastrzeliles 5 minut wczesniej kilka osob w
    > kantorze, uciekasz z lupem, a oni jeszcze nie dostali powiadomienia?

    No właśnie, skąd policja miałaby zgadnąć, że niezatrzymujący się do
    kontroli to np. nie:
    - ukrywający się zbrodniarz nazistowski
    - mudżahedin z misją wysadzenia czegoś
    - kumpel Stiviego Wondera na wieczornej przejażdzce
    - seryjny psychopatyczny morderca z piłą łańcuchową w kufrze
    - cyngiel mafii
    - kosmita planujący zagładę ludzkości
    - gówniarz bez prawka
    - palant, co nazbierał dużo punktów.

    Zasadniczo wszystkie opcje są równie prawdopodobne i faktycznie policja
    powinna kasować takich na miejscu, ewentualne pomyłki umieści się
    gdzieś w ramach błędu statystycznego, wszak korzyści społeczne, m.in.
    pod postacią lęku przed władzą są najważniejsze.

    > Chodzi o to, zeby goscie uciekajacy na motocyklach nie stali sie nietykalni.

    A są?

    > A przede wszystkim o to, zeby nikomu nawet nie przyszla do glowy, ze moze sie
    > nie zatrzymac gdy policja probuje go zatrzymac, niezaleznie czy jest to
    > drogowka, czy jadacy z tylu poscig na sygnale. Tego niestety nie da sie wbic
    > ludziom do glowy w szkole.

    Mów za siebie.

    > Kilku musi wyladowac co najmniej w szpitalu, zeby
    > nastepni zaczeli sie zastanawiac.

    Albo w kostnicy. A nie lepiej odrazu kilkuset? Najlepiej w
    zorganizowanej za jednym zamachem akcji. Taaak, to będzie zdecydowanie
    bardziej medialne. Gdyby jednak ci wredni motocykliści w tym czasie
    przypadkie się zatrzymywali, to się wylosuje kilku pechowców - w koncu
    kamery też się mogą popsuć, a sztuka jest sztuka, statystykę się wyrobi.

    > Niestety inaczej w realnym swiecie sie nie
    > da, bo prosby czy tlumaczenie nie przynosza zadnego efektu.

    Noooo, faktycznie, w końcu codziennie się widzi motocyklistów
    spierdalających przed policją, wręcz już to urosło do problemu sportu
    narodowego. O tak, ktoś musi w końcu oduczyć te tysiące wrednych, złych
    motocyklistów (czy tam setki tysięcy, a może i miliony) ignorowania
    stróżów. Prawa znaczy.

    > Nie uwazam sie
    > za osobe bezgranicznie kochajaca wszystkich dookola i uwazam, ze policja i
    > wymiar sprawiedliwosci powinny trzymac krotko ludzi lamiacych prawo, bo
    > czynnikiem odstraszajacym od jego lamania jest przede wszystkim
    > nieuchronnosc kary, a nie jej wymiar.

    Znaczy nie łamiesz żadnych przepisów PoRD? Czy może sam się zgłaszasz
    co tydzień na komisariat i w ramach postawy obywatelskiej regulujesz
    mandaty za popełnione w tym okresie wykroczenia?

  • 59. Data: 2009-04-04 22:08:22
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Napisz cus wiency o tym normalnym strzelaniu co je potrafisz (jaki

    hmm..... normalne to znaczy na strzelnicy a nie na mieście....
    ale ja to truskawki cukrem :D

  • 60. Data: 2009-04-04 22:09:16
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > To pochwal się czym jeździsz i z czego strzelasz.

    jeżdżę hulajnogą i strzelam z procy :)