    From: "VLX" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Policja w pogoni za moto
    Date: Sat, 4 Apr 2009 18:00:05 +0200

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gr7hoa$b2m$1@inews.gazeta.pl

    > Różnicy pomiędzy przestępcą uciekającym z miejsca przestępstwa (z np.
    > bezpośrednim poscigiem), a kontrolą drogową, niedostrzegasz tak dla
    > podtrzymania dyskusji, czy z innych względów?

    A powiedz mi, skad policja zatrzymujaca na drodze ma wiedziec, czy po prostu
    nie masz przegladu, czy tez zastrzeliles 5 minut wczesniej kilka osob w
    kantorze, uciekasz z lupem, a oni jeszcze nie dostali powiadomienia? Chodzi
    o to, zeby goscie uciekajacy na motocyklach nie stali sie nietykalni. A
    przede wszystkim o to, zeby nikomu nawet nie przyszla do glowy, ze moze sie
    nie zatrzymac gdy policja probuje go zatrzymac, niezaleznie czy jest to
    drogowka, czy jadacy z tylu poscig na sygnale. Tego niestety nie da sie wbic
    ludziom do glowy w szkole. Kilku musi wyladowac co najmniej w szpitalu, zeby
    nastepni zaczeli sie zastanawiac. Niestety inaczej w realnym swiecie sie nie
    da, bo prosby czy tlumaczenie nie przynosza zadnego efektu. Nie uwazam sie
    za osobe bezgranicznie kochajaca wszystkich dookola i uwazam, ze policja i
    wymiar sprawiedliwosci powinny trzymac krotko ludzi lamiacych prawo, bo
    czynnikiem odstraszajacym od jego lamania jest przede wszystkim
    nieuchronnosc kary, a nie jej wymiar. Uciekajacy podejmuje ryzyko i musi
    miec swiadomosc, ze ryzykuje czyms duzo wiecej, niz zatrzymaniem i mandatem,
    na ktory tatus lekka reka wylozy z kieszeni, albo ukradnie sie ze 4 radia i
    bedzie po problemie.

    VLX
    Honda CB500.
    Oczko sie popsulo. Temu motocyklu.