  • 31. Data: 2009-04-04 08:39:22
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości
    news:gr5uh8$hh2$1@news.onet.pl...

    > A policja właśnie od tego jest żeby tępić głupotę i chwała jej za to.

    Aha. "hwała wielka dla policji" ?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 32. Data: 2009-04-04 08:53:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    szczała
    Mustafa pisze:
    [ciach]
    > A policja właśnie od tego jest żeby tępić głupotę i chwała jej za to.
    Jasne niech tępi! spisze nr rej. pojazdu i wyśle mandat do właściciela,
    a nie zapiernicza za kolesiem przez godzinę po mieście.

    ***

    Uważaj, to trudne może być:

    "Ukradli facetowi motocykl. Poszedł zgłosić to na policję a oni mu wlapiają
    mandat i pokazują nagranie jak pomykał po mieście 160kmh."
    Taka teoretyczna sytuacja.

    W Twojej rzeczywistości motocykle nie bywają kradzione?
    Kontrole drogowe czasem też czemuś muszą służyć, choćby i z powodu
    ograniczeń technicznych polskiej policji.
    I nie nadmierne, ale występujące kontrole - uważam za naturalny element
    krajobrazu drogowego. Odwrotnie niż łapanie na radar na długiej prostej, bo
    sprzed remontu 30kmh obowiązuje. Niż wlepianie mandatu (w słoneczne
    południe) za przepaloną żarówkę światła postojowego z przodu. Itp.

    Póki CEPiK nie działa jak powinien te kontrole będą dość częste. Mam
    nadzieję, że ten system w końcu będzie w pełni funkcjonował.
    I kontroli będzie mniej.

    A drogi będą lepsze.
    A potem się obudzę.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 33. Data: 2009-04-04 10:22:55
    Od: n...@s...com

    On Fri, 3 Apr 2009 20:54:11 +0200, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    >A jakby Ci zaparkował na plecach przy prędkości 150kmh?

    albo gdyby wasz synek maloletni wlasnie przechodzil przez przejscie
    wracajac ze szkoly ? I nie mowcie ze syna nie macie, bo zawsze miec
    mozecie (sprawdzic czy nie ksiadz).

    >Ja osobiście miałbym żal i do LAPD jak i do motocyklisty.

    To sie dzialo w losandżeles ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 34. Data: 2009-04-04 10:34:22
    Od: n...@s...com

    On Sat, 4 Apr 2009 10:29:48 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Wykrocznie takie, jak przechodzenie na czerwonym świetle. Skoro jesteś
    >zwolennikiem kary śmierci egzekwowanej na miejscu jednego wykroczenia
    >przez kata eee, tfu, policjanta, to bądź konsekwentny i niech rozdają
    >ją również za każde inne.

    Nie pierdol o karaniu bo fakt ze ktos sie rozjebie uciekajac czy
    zostanie odstrzelony przy probie zatrzymania to ryzyko ktore podejmuje
    rozpoczynajac ucieczke.

    pozdr
    newrom

  • 35. Data: 2009-04-04 10:38:10
    Od: n...@s...com

    On Fri, 3 Apr 2009 23:34:48 +0200, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    >A jakby osobe postronną zabił przy okazji to też byś powiedział: i cool
    >jednego głupka mniej a że kogos tam jeszcze trafiło to sorki?

    A jakby zabil kogos bo nie zostal zatrzymany gdyz policja mu odpuscila
    ?

    pozdr
    newrom

  • 36. Data: 2009-04-04 10:40:55
    Od: "VLX" <v...@p...onet.pl>

    "Piotr May" napisał w wiadomości news:49d712ab$1@news.home.net.pl

    > Raz sie nie zatrzymalem, do kontroli.. mialem na ograniczeniu do 50 - 170
    > km/h - jakby do mnie strzelali byla by to tylko i wylacznie moja wina.
    >
    > ps. zatrzymalem sie jakies 2 km dalej - bo cos mi w glowie switalo ze Ci
    > policjanci machali do mnie. Dobrze zroobilem - pare kilometorow dalej
    > czekali juz na mnie z blokada, a Ci co mnie zatrzymywali lecieli do mnie
    > na sygnale. Skonczylo sie na mandacie - moglo inaczej.

    Wedlug mnie, nie zatrzymanie sie na drugiej kontroli powinno automatycznie
    dawac policji pozwolenie na zatrzymanie goscia wszelkimi dostepnymi i
    bezpiecznymi w danej chwili dla ludzi postronnych metodami. Cackanie sie "bo
    to, panie, wjedzie w kogos jak bedziemy scigac" poskutkuje tym, ze nawet
    przestepcy lepiej bedzie uciekac po napadzie motocyklem, bo bedzie
    nietykalny.

    Jedziesz, masz normalne zatrzymywanie lizakiem, kawalek dalej drugie z
    blokada i pozniej niech juz bedzie tylko na wlasne ryzyko - i to duze.

    PS. widzialem filmik, jak w Stanach gowniarz podszedl do gliniarza i zaczal
    sie wydzierac "fuck you". Tak oberwal pala, ze drugi raz na pewno tego nie
    zrobi. Nie bylo mandatu na 20$, ktory sie placi ze smiechem i wspomnieniem
    dobrej zabawy, za to szpital byl na pewno i to na wlasna prosbe. I tak
    wlasnie powinno byc - gliny mowia ze masz sie zatrzymac albo uspokoic, to to
    robisz bez ciskania sie.

    VLX
    Honda CB500.
    Oczko sie popsulo. Temu motocyklu.

  • 37. Data: 2009-04-04 11:47:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 12:34:22 +0200, n...@s...com said:

    > Nie pierdol o karaniu bo fakt ze ktos sie rozjebie uciekajac czy
    > zostanie odstrzelony przy probie zatrzymania to ryzyko ktore podejmuje
    > rozpoczynajac ucieczke.

    Jak się rozpierdoli, to na własne życzenie i z własnej głupoty (oby
    tylko siebie, co nie jest jedyną opcją). Ale dawanie policji
    przyzwolenia na akcję bezpośrednio prowadzącą do śmierci lub kalectwa,
    za popełnienie WYKROCZENIA, to dla mnie świadectwo dość wąskich
    horyzontów myślowych. Dokładając do tego kilka znanych mi historii, gdy
    motocyklista najzwyczajniej nie zauważył machającego lizakiem zza
    krzaczka policmajstra, życzyłbym takim żądnym sprawiedliwości
    utrzymania równie twardych przekonań z pozycji szpitalnego łóżka.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 38. Data: 2009-04-04 11:53:45
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 12:40:55 +0200, "VLX" <v...@p...onet.pl> said:

    > Cackanie sie "bo
    > to, panie, wjedzie w kogos jak bedziemy scigac" poskutkuje tym, ze nawet
    > przestepcy lepiej bedzie uciekac po napadzie motocyklem, bo bedzie
    > nietykalny.

    Różnicy pomiędzy przestępcą uciekającym z miejsca przestępstwa (z np.
    bezpośrednim poscigiem), a kontrolą drogową, niedostrzegasz tak dla
    podtrzymania dyskusji, czy z innych względów?

  • 39. Data: 2009-04-04 11:53:58
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):
    > pokaż mi choć jeden taki. Możesz nawet uwzględnić dragstery
    > Top-Fuel.

    Praktycznie kazde auto majace > 150 KM i przyzwoite zawieszenia nadaje sie
    do poscigu za motocyklem. Oczywiscie nie w kazdych warunkach (pomijam
    supermoto i skrot "schodami" oraz 10 km prosta i poscig za sportowym
    litrem), statystycznie rzecz jednak biorac przewaga samochodu nie polega na
    przewadze osiagow. Samochod w srednio wprawnych rekach pokonuje zakrety
    szybciej niz motocykl prowadzony przez amatora, przyspiesza nieco gorzej na
    starcie, ale juz vmax jest podobna (np. wiekszosc aut o mocy powiedzmy 110
    km rozwija predkosc max. ok. 180-200 km/h, czyli praktycznie tyle, co
    98-konny naked). Poza tym uciekajacy motocyklista w poscigu nie ma szans na
    wyjscie calo z banalnego zderzenia / wypadku - kierowca samochodu ma jednak
    wiekszy komfort. No i policja ma na dachy koguta i rozstepuja sie przed nia
    korki i skrzyzowania, na co nie moze liczyc uciekajacy debil na motocyklu.
    Miasto to nie tor wyscigowy. Przypominam stara motocyklowa zasade - nigdy
    nie scigaj sie z puszkami.

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 40. Data: 2009-04-04 12:35:48
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 4 Kwi, 13:53, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Różnicy pomiędzy przestępcą uciekającym z miejsca przestępstwa (z np.
    > bezpośrednim poscigiem), a kontrolą drogową, niedostrzegasz tak dla
    > podtrzymania dyskusji, czy z innych względów?

    chyba ty tej. skoro ewidentnie ucieka przed goniącym, to raczej nie
    dla sportu. a jak dla sportu, to dodatkowym ekstremum sytuacji jest
    uchylanie się od kul.
    to Ty nie rozróżniasz zwykłej kontroli drogowej, od pościgu. nie
    zatrzymanie sie do kontroli, to wykroczenie, ale ucieczka przed
    pościgiem, to juz przestępstwo raczej.

    - gildor