    From: "VLX" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Policja w pogoni za moto
    Date: Sat, 4 Apr 2009 12:40:55 +0200

    "Piotr May" napisał w wiadomości news:49d712ab$1@news.home.net.pl

    > Raz sie nie zatrzymalem, do kontroli.. mialem na ograniczeniu do 50 - 170
    > km/h - jakby do mnie strzelali byla by to tylko i wylacznie moja wina.
    >
    > ps. zatrzymalem sie jakies 2 km dalej - bo cos mi w glowie switalo ze Ci
    > policjanci machali do mnie. Dobrze zroobilem - pare kilometorow dalej
    > czekali juz na mnie z blokada, a Ci co mnie zatrzymywali lecieli do mnie
    > na sygnale. Skonczylo sie na mandacie - moglo inaczej.

    Wedlug mnie, nie zatrzymanie sie na drugiej kontroli powinno automatycznie
    dawac policji pozwolenie na zatrzymanie goscia wszelkimi dostepnymi i
    bezpiecznymi w danej chwili dla ludzi postronnych metodami. Cackanie sie "bo
    to, panie, wjedzie w kogos jak bedziemy scigac" poskutkuje tym, ze nawet
    przestepcy lepiej bedzie uciekac po napadzie motocyklem, bo bedzie
    nietykalny.

    Jedziesz, masz normalne zatrzymywanie lizakiem, kawalek dalej drugie z
    blokada i pozniej niech juz bedzie tylko na wlasne ryzyko - i to duze.

    PS. widzialem filmik, jak w Stanach gowniarz podszedl do gliniarza i zaczal
    sie wydzierac "fuck you". Tak oberwal pala, ze drugi raz na pewno tego nie
    zrobi. Nie bylo mandatu na 20$, ktory sie placi ze smiechem i wspomnieniem
    dobrej zabawy, za to szpital byl na pewno i to na wlasna prosbe. I tak
    wlasnie powinno byc - gliny mowia ze masz sie zatrzymac albo uspokoic, to to
    robisz bez ciskania sie.

    VLX
    Honda CB500.
    Oczko sie popsulo. Temu motocyklu.