  • Data: 2009-04-07 07:58:26
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:grdvhg$4dj$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-04-06 19:25:35 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:
    >

    > A gdzieś napisałem że nie powinna gonić? Nie przypominam sobie. Za to mój
    > stanowczy opór budzi pomysł "zatrzymać wszelkimi dostępnymi metodami, czy
    > to taranowaniem, czy serią w plecy". A jak już gonią, to niech to robią w
    > sposób nie stwarzający zagrożenia dla postronnych.

    A wracając na ziemię, to jaki proponujesz sposób, biorąc pod uwage, że
    jedynym latającym śmigłowcem jest błękitny TVN24?
    Aha. Może ameryka nie jest najlepszym przykładem, ale nawet oni, dysponujący
    prawdopodobnie milion razy większym budżetem niż nasza policja, nie waha się
    taranować uciekające pojazdy.

    pozdr.
    Mystik