  • Data: 2009-04-07 21:18:18
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-07 07:58:01 +0200, n...@s...com said:

    > JAK ?
    > Opisz jakies realny i wykonalny sposob (to zebys sie nie wypuscil z
    > nakierowaniem satelitow czy ciaglym patrolowaniem ze smiglowca).

    Mają hihoptery, chwalą się motocyklami do ścigania piratów, choć moim
    skromnym nic nie zastąpi sensownie i szybko zorganizowanej blokady.
    Blokady, nie barykady z WKM-ami, działkami i moździerzami. Plus w
    ramach bonusa dla uciekiniera do pokrycia koszty zorganizowania akcji.
    Wiem, wiem, logistyka takiej akcji ma dużą szansę przerosnąć zdolności
    organizacyjne naszej policji, która miewa czasami problemy z łącznością
    radiową z dyspozytorem.

    > Niekoniecznie wyjdzie, 7,62 ma za duza sile przebicia i moze po
    > przejsciu przez cel trafic kogos postronnego. A to prowadzi do wyplaty
    > odszkowan/zadoscuczynienia itd.

    Z kolei w PM na 9 para są problemy z celnością powyżej ~50 m. Jak już,
    to krótkodystansowo najlepszy byłby drobny-średni śrut. Ale tu znów -
    jak uciekinier będzie popierdzielał, to nawet mimo stosunkowo mało
    poważnych obrażeń od postrzału, ma szanse nie dożyć do rozprawy. Plus
    latający motocykl w opcji, jako efekty specjalne. Wycieczka zakonnic
    przechodząca obok i takie tam.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco