    From: "Mystik" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Policja w pogoni za moto
    Date: Sun, 5 Apr 2009 14:16:24 +0200

    Cześć

    > Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Był już w ubiegłym,czy jeszcze poprzednim roku przypadek w Poznaniu
    > gdzie przy pomocy śmigłowca policja usiłowała znaleźć grupę dwudziestu
    > paru motocyklistów którzy pod Suchym Lasem nie zatrzymali się do
    > historia ale byłem wczoraj na poznańskim Motobazarze i dojeżdżając
    > samochodem w pobliże terenów AZS-u widziałem jak ów Józef z
    > podwładnymi kontrolują podjeżdżającą brać na motocyklach.Na lawecie
    > która stała obok mieli już cztery sztuki do holowania na parking i
    > zatrzymywali kolejnych.

    Też to widziałem. Widziałem też kilku policjantów w samochodach wypisujących
    mandaty i wnerwionych motocyklistów.
    Z tym, że tak swoją drogą, to jazda na Motobazar, motocyklem, który w
    najmniejszym stopniu nie spełnia wymagań dopuszczenia do ruchu, jest
    proszeniem się o kłopoty.
    Aha. Klimczewski znowu był gwiazdą w świetle flashy i kamer :/.

    A Twoja historia potwierdza tylko fakt, że w Polsce pewna grupa
    motocyklistów czuje się bezkarnie. I ten brak nieuchronności kary, powoduje
    tylko to, że jest o czym opowiadać przy kominku. Ale jak widać niektórzy
    tego nie rozumieją.

    pozdr.
    Mystik