  • 61. Data: 2010-04-01 08:34:34
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl>

    news:hp02im$rmb$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha, to patrol się ośmiesza. Najwyraźniej zdziwko trafiło, jak sie
    > okazało, że jazda w stylu +-20km/h powyżej ograniczenia nie jest

    No jednak się ośmiesza. Tak ogólnie. Przeważnie miśki łapią w miejscach
    które są dla nich wygodne do łapania które nie są jakoś szczególnie
    niebezpieczne. Patrolują gdy jest ciepło i słonecznie. Gdy słota, śnieg i
    kiepska widoczność, raczej żadnego nie uświadczysz. Tam gdzie przydałoby się
    kierownie ruchem, bo korki się robią, żadnego niebieskiego nie ma.
    I taka jest nasza kochana policja - pomaga kierowcom na każdym kroku..

  • 62. Data: 2010-04-01 08:42:21
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <> napisał w wiadomości ...
> [...]
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł
    > za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Nie przejmuj się: zwykłe, pazerne palanty jakich wiele...
    Ot ryzyko wkalkulowane w jeżdżenie po polskich drogach :(

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 63. Data: 2010-04-01 09:12:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik The_EaGle e...@j...com ...

> [...]
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
    > 100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    wrecz jedne policjant obiecał mi ostatnio, ze radiowozy z
    videorejestratorem do tego nie słuza!!!

    Ale ja dostałem kiedys od SM za przekroczenie +9 wiec nic mnie nie
    zdziwi...

  • 64. Data: 2010-04-01 09:12:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Nostradamus l...@o...pl ...

    > Taaa. Bo "po robotach: znak jest nieważny;)

    Oczywiscie, ze tak.

  • 65. Data: 2010-04-01 09:12:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik moje_przedmioty f...@p...onet.pl ...

    > Własnie dlatego Cie musiał zatrzymac żebyś wiedział że prawo jest
    > prawem i czy je przekraczamy o 3 czy 10 to jest to łąmanie za co jest
    > kara Sam mam gdzieś ograniczenia przekraczam jak moge nawet o 100 na
    > 90 ale nie mam nigdy pretensji że mnie złapali.

    sobie tez wystawiaja, jak przekrocza?
    W koncu prawo jest prawo!

  • 66. Data: 2010-04-01 09:13:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie rozumiem skąd to zdziwienie.

    prima aprillis? ;-)

  • 67. Data: 2010-04-01 09:13:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kogutek k...@v...pl ...

> [...]
    > się ciesz że na razie nie obowiązuje nowa ustawa o prawie drogowym. Ta
    > z mandatami wystawianymi przez automat. Przeciętnie co 2,5 kilometra
    > będzie coś do mierzenia prędkości. Na 100 kilometrach by Cie
    > namierzyli 40 razy. Za każdym razem z 200 złotych. Osiem tysięcy
    > złociszy to czyni, oczywiście bez punktów. Ty się chłopie już teraz
    > ucz jeździć wolniej. Jak wprowadzą to żarty się skończą. Tolerancja
    > rejestratora 5%. Przy ograniczeniu do 90 za 100 jest już opłata. A
    > przy 50 za 56. I w dupie maszyna będzie miała tłumaczenie ze w
    > samochodzie licznik też ma jakąś tolerancję.

    przepraszam, czy o jest opis działania Policji, czy jakiegos
    przedsiebiorstwa handlowego?

  • 68. Data: 2010-04-01 09:17:52
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > się kierownie ruchem, bo korki się robią, żadnego niebieskiego nie ma.
    > I taka jest nasza kochana policja - pomaga kierowcom na każdym kroku..

    Potwierdzam. jak były większe mrozy minionej zimy to ani razu nie
    natrafiłem. Ani na miejskich polujących fotoradarem z samochodu ani na
    drogówkę. Inne przypadki z minionej jesieni. DK2 za stacją orlenu koło tesco
    z kierunku do Warszawy, trochę się rozpadało, a miśki zamiast pracować
    kimają w radiowozie :D Sytuacja widziana co najmniej dwukrotnie.

  • 69. Data: 2010-04-01 10:04:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Piotr Woszczyński pisze:
    (...)
    > No jednak się ośmiesza. Tak ogólnie. Przeważnie miśki łapią w miejscach
    > które są dla nich wygodne do łapania które nie są jakoś szczególnie
    > niebezpieczne.

    No cóż, takie teorie od dawna są wygodne dla kierowców.

    > Patrolują gdy jest ciepło i słonecznie. Gdy słota, śnieg i
    > kiepska widoczność, raczej żadnego nie uświadczysz.

    Byś się zdziwił.

    > Tam gdzie przydałoby się kierownie ruchem, bo korki się robią,
    > żadnego niebieskiego nie ma.

    Nie? Ja jednak widuję. Tyle, że ich mało do tego - zawsze możesz
    sam się zatrudnić.

    > I taka jest nasza kochana policja - pomaga kierowcom na każdym kroku..

    Uogólnienia jak zwykle.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 70. Data: 2010-04-01 10:32:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" l...@4...com

    > (...)

    > Żenada.

    Też tak uważam. ;) Zwłaszcza reklamy WBK są żenujące. :)

    Zawsze zastanawiam się nad tym -- dlaczego przeciętny Polak
    uważa postępowanie niedozwolone/zabronione (niepoprawny offset
    chociażby) za dobre rozwiązanie, zaś dozwolone za jakieś nieetyczne.
    Bank drukuje ulotki, płaci za reklamy, rozwiesza afisze i daje każdemu
    nowemu klientowi 100 złotych -- kto z tego skorzysta, ten (wg niektórych)
    jest złym człowiekiem. :)

    Dobry człowiek (wg wielu Polaków) to ten, który złamie wolę
    innego człowieka. :) Ten, który zyska, dając zysk innym bez
    łamania jakichkolwiek praw, nawiązując legalną współpracę
    z inną osobą, jest złym człowiekiem.

    Bankowi potrzebni są klienci. Aby ich ściągnąć, rozdaje wisienki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'