  • 31. Data: 2010-03-31 21:10:52
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:hovt9h$l64$1@news.onet.pl...

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle. Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat. Tak samo
    > jak mają mi prawo wlepić mandat za przejechanie przez ciągłą linie jak
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.

    Własnie dlatego Cie musiał zatrzymac żebyś wiedział że prawo jest prawem i
    czy je przekraczamy o 3 czy 10 to jest to łąmanie za co jest kara
    Sam mam gdzieś ograniczenia przekraczam jak moge nawet o 100 na 90 ale nie
    mam nigdy pretensji że mnie złapali.
    Jasne że jest żal jak mnie zatrzymają za 61 na 50 ale nie jechałem 50 należy
    się mandat.
    Inaczej jak nie będą zatrzymywać tak jak Ciebie to następnym razem sie
    oburzysz ze Cie zatrzymali za przekroczenie o 30

  • 32. Data: 2010-03-31 21:44:14
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > A czym jechałeś? Bo może chcieli sprawdzić "moc" swojego silnika i
    > małomiętkie nie bardzo się łapały w planach ;-)

    Ja jechałem za nimi i czekałem aż kogoś upolują i się nim zajmą. Swoją drogą
    te nieoznakowane radiole są tak charakterystyczne, że jak się jedzie czujnie
    to ciężko dać się złapać.

  • 33. Data: 2010-03-31 22:11:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    cranky pisze:

    > Zgodnie z orzecznictwem Polskich sądów znak jest ważny nawet, kiedy nie
    > stoi gdzie ma stać. To że go nie ma lub nie widać nie zwalnia z
    > przestrzegania znaku. Ot, Polska właśnie.

    A czy przypadkiem, dostawienie znaku nie musi być zatwierdzone przez
    zarządcę drogi i odnotowane w papierkologii stosowanej na zasadzie:
    jaki, gdzie i przede wszystkim - na jaki okres i z jakiego powodu?

    Jeśli tak, to, imho, w podanej sytuacji, są spore szanse wybronienia
    przed sądem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 34. Data: 2010-03-31 22:18:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 18:06:55 +0200, The_EaGle wrote:
> [...]
    >ruch...
    >Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.

    Akcja jakas zdaje sie byla ostatnio.

    >Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
    >100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Rzadko, ale czasem jednak w niezabudowanym lapia.

    J.

  • 35. Data: 2010-03-31 22:24:11
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:hovvie$i4g$1@inews.gazeta.pl...

    > "bosskg" hovtk0$qqn$...@b...bmj.net.pl

    > Ktoś za roboty musi płacić. :) Zatrzymali policjanci czy miastowi?
    > Jeśli znak utrzymywał się zbyt długo, możesz zauważyć, że
    > niegodziwością jest zbieranie większej ilości pieniędzy,
    > niż wynika to z poniesionych kosztów owych robót. :)

    Drogówka miała ustawiony fotoradar a 300m dalej stali w zatoczce i łapali...

    100 w plecy.

    Krzysiek
    Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!

  • 36. Data: 2010-03-31 22:32:47
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Nie trzeba być wygadanym -- wystarczy skorzystać z prawa do odmowy przyjęcia
    > "mandatu".

    > Kolejny z projekcjami.
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]
    Jasne. Można skorzystać z prawa odmowy przyjęcia mandatu. Jak się ktoś Nycz
    nazywa to ma takie prawo i niebieski go jeszcze przeprosi bo nie zaryzykuje
    rozmowy z katechetą zakładowym i w konsekwencji noszenia jakiegoś sztandaru w
    dobrowolnych pielgrzymkach pieszych do Częstochowy. Ale jak ktoś się nazywa
    Kowalski to będzie skończonym idiotą jak go złapali na obcym terenie i mają
    zarejestrowane 108 na 90. Jego nie przeproszą a jak się będzie stawiał to zrobią
    ze zgodnie z jego konstytucyjnym prawem do swobodnego przemieszczania się.
    Przemieści się ze trzy razy do innego, odległego miasta. I usłyszy w końcu od
    śmiesznie ubranego faceta z orłem na piersi że swoje historyjki może sobie w
    buty wsadzić żeby być wyższym. I że się należy grzywna i punkty i paszoł won.

  • 37. Data: 2010-03-31 22:35:15
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Taaa. Bo "po robotach: znak jest nieważny;)
    > Idź zanieś do gminy prawko i odbierz tą kurę którą za nie dałeś babie.

    Jeżeli znak stoi zupełnie bez sensu albo malowanie na drodze jest
    całkowicie od czapy to jak najbardziej jako obywatel państwa właśnie
    obywatelskiego masz całkowite prawo go OLAC! Powołując się na nadrzędną
    zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.
    PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 38. Data: 2010-03-31 22:36:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 11:44:18 -0700 (PDT), BearBag <c...@g...com>
    wrote:

    >Ze ktos dostał mandat za przekroczenie o mniej niz 10km/h nie uwierze,
    >chyba że mocno pyskował.

    69/60 - okolice Praszki, dzień przed Wigilią. Wtedy jeszcze można było
    w ter. zabudowanym jeździć 60 km/h. Nie, nie pyskowałem.

    A za pyskowanie dostałem pouczenie - skręt w lewo z Al. Jerozolimskich
    w Łopuszańską (W-wa) na bardzo późnym pomarańczowym. Zatrzymali mnie
    dopiero za wiaduktem WKD.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2010-03-31 22:40:47
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg pisze:

    > Aha, to patrol się ośmiesza. Najwyraźniej zdziwko trafiło, jak sie
    > okazało, że jazda w stylu +-20km/h powyżej ograniczenia nie jest
    > bezkarna.

    Może źle się wyraziłem. Sprawę widzę nieco szerzej niż z pozycji
    policjant-zatrzymany. Mianowicie, kiedy policja karze za każde choćby
    drobne załamanie prawa które praktycznie w wielu przypadkach nie da się
    nie łamać to ta policja już przestaje służyć społeczeństwu a takie
    państwo nazywa się policyjnym.

    > Tak prawdę powiedziawszy, to nigdy nie była - najwyżej
    > była mniejsza szansa na zatrzymanie, a jak już, to mało punktów
    > i tanio. W PoRD jest, że można w nocy jeździć po zabudowanym
    > o 10km/h więcej niż w dzień, ale nic o niedzielach na niezabudowanym
    > nie było.

    Nie miałbym żadnych uwag gdybym dostał te 100zł w terenie zabudowanym
    tam jadąc o 18km/h więcej faktycznie sporo to zmienia w kwestii drogi
    hamowania i zabicia bądź nie ewentualnego przechodnia. Natomiast w
    trasie po między zadupiem a wygwizdowem dolnym gdzie jak okiem sięgnąc
    pola takie zachowanie policji jest DZIWNE.

    > To chyba oczywiste.

    Prawo mają, mnie raczej chodzi jak z tego prawa korzystają.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 40. Data: 2010-03-31 22:45:12
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Akcja jakas zdaje sie byla ostatnio.

    > Rzadko, ale czasem jednak w niezabudowanym lapia.

    Teraz przyszło mi do głowy że mogli polować na mnie bo po drodze w ciagu
    kilku km były 2 ograniczenia po 70km/h a ja tam zwalniałem, wiec skoro
    się nie dało inaczej to musieli za byle g... mnie zatrzymać...

    Pozdrawiam
    Rafał