  • 371. Data: 2010-04-07 14:14:41
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hp4b0k$2ksl$1@news2.ipartners.pl...

    > No właśnie, ale niestety nie mają odwagi wycofać się ze złej decyzji
    >
    > --

    Dlaczego złej? Statystyki nie kłamią. Liczba wypadkó w porze dzienej od
    marca do października po raz pierwszy od kilkunastu lat nie wzrosła. I to
    już jest sukces. Statystyki trzeba umieć czytać... Bo jak sie wszystko
    wrzuci do wora, to faktycznie - liczba wypadków ze skutkiem śmiertelnym
    wzrosła. Głównie w porze od 22 do 2 w nocy, co ma się nijak do obowiązku
    jeżdżenia ze światłami w dzień.
    Tomek

  • 372. Data: 2010-04-07 14:17:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > A ja nie, ponieważ widywałem i w takich warunkach. Inna sprawa, że nic
    > dziwnego, że zimową porą itd. mniej ich widać - ludzie jeżdżą
    > wolniej, spokojniej, ostrożniej.

    No bo po co marznąć jak dochód kiepski ;)

    pzdr
    \SK

  • 373. Data: 2010-04-07 14:24:26
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    neelix wrote:
    >W Twoim
    > przypadku po prostu zadziałała nieuchronność kary, która działa
    > wybiórczo.

    ROTFL!

    \SK

  • 374. Data: 2010-04-07 17:33:23
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:49:49 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

> [...]
    4/REGION/268186998

    > Podaj namiary na orzecznictwo a nie na artykuł.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Po co? Jeśli sąd wyda na mnie wyrok skazujący, tym bardziej prawomocny to
    orzecznictwo jest mi tak potrzebne jak latarka do rozpalania ogniska. Sądy
    w RP są władzą niezawisłą, ustawotwórczą, sądowniczą i wykonawczą. Opierają
    sie na własnym widzi mi się i obywatel jest zdany na ich radosną twórczość
    beż możliwości SKUTECZNEGO odwołania się.

  • 375. Data: 2010-04-07 17:44:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, cranky <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Po co?
    [ciach bzdury]

    No to jak ani jednego przykładu nie możesz podać to nie próbuj mamić, że
    masz jakieś argumenty.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 376. Data: 2010-04-07 18:02:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wrzuci do wora, to faktycznie - liczba wypadków ze skutkiem śmiertelnym
    > wzrosła. Głównie w porze od 22 do 2 w nocy, co ma się nijak do obowiązku

    Kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo po raz n-ty i na końcu statystyka. Tyle warte
    są te statystyki co sondaże na tvnie.
    neelix

  • 377. Data: 2010-04-07 21:57:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Apr 2010 14:58:24 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    >ale to juz było...

    Dokładnie. Od dwóch czy trzech lat słyszę o paliwie po 5 zł. w okresie
    wakacyjnym...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 378. Data: 2010-04-07 23:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Żyją pewnie w jakichś enklawach. Piwa to oni wcale. Oni tylko drą
    > mordy i leją się z policją oraz innymi kibolami i wszystko na trzeźwo.
    > :-)

    mowiac inaczej - nie kazdy gosc pijacy piwo pod sklepem i interesujacy sie
    pilka jest kobilem, co sugerowałes.

  • 380. Data: 2010-04-07 23:58:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Tak, dostałem informacje od premiera. Zawsze je składa i to osobiście.
    > Niestety ustnie. A może warto przełączyć czasem z tvnu na inny program?

    rzadko ogladam TV. Tak wiec tym bardziej bede wdzieczny za zrodła
    informacji.

  • 379. Data: 2010-04-07 23:58:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A byli tacy, którzy wtedy w portki nie srali a srają teraz, bo
    > bezrobocie wzrasta.

    ale ja tylko pokazuje bezsens rozmawiania o zadłuzenie patrzac na nie per
    kwota.