  • 281. Data: 2010-04-06 12:51:32
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D51C9D9E8A67budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > ale jaki to ma zwiazek z tematem?
    > Wrzuciłes wspomnienie ogladanego filmu, bo?

    Przeczytaj więcej wypowiedzi to się dowiesz.
    neelix

  • 282. Data: 2010-04-06 12:57:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MichałG g...@w...pl ...

    > Masz obywatelski obowiązek zgłosić nieprawidłowości do własciwych
    > organów (Wydz. Komunikacji w Starostwie, lub mieście na prawach powiatu).

    e tam, jakis czas temu przetaczala sie dyskusja, ze nawet policja nie ma
    obowiazku zgłaszac. A co dopiero zwykły obywatel.

  • 283. Data: 2010-04-06 12:57:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A jaki sens?
    > Przecież nic nowego do budżetu nie wprowadzono.

    no jak to? Czym wieksze przychody, tym zadłuzenie jest mniej odczuwalne,
    jezeli patrzymy na nie per kwota.

    > No może poza drobnymi oszczędnościami np. na emeryturach specjalnych,
    > choć nie wiem czy to już teraz działa i to widać, czy dopiero z
    > czasem. Kluczowe znaczenie ma sytuacja gospodarcza.

    > Za czasów prosperity zadłużenie w ogóle nie powinno rosnąć, tylko
    > spadać, bo niby kiedy ma się je spłacać?

    niby tak, choc w naszejsytuacji rozwijajacego sie Panstwa rosnace
    zadłuzenie nie jest jakims wielkim złem.
    Bylwby jednoczesnie rosły przychody.

  • 284. Data: 2010-04-06 13:04:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > no jak to? Czym wieksze przychody, tym zadłuzenie jest mniej odczuwalne,

    Wydaje mi się, że ostatnio wpływy do budżetu są właśnie mniejsze niż
    większe, stąd problemy z dziurą.
    Podatkowe rzecz jasna, nie mówimy o zapożyczaniu się jako źródle przychodów.

    > niby tak, choc w naszejsytuacji rozwijajacego sie Panstwa rosnace
    > zadłuzenie nie jest jakims wielkim złem.
    > Bylwby jednoczesnie rosły przychody.

    Ale tego nigdy nie wiesz w kontekście przyszłości.

  • 285. Data: 2010-04-06 13:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wydaje mi się, że ostatnio wpływy do budżetu są właśnie mniejsze niż
    > większe, stąd problemy z dziurą.
    > Podatkowe rzecz jasna, nie mówimy o zapożyczaniu się jako źródle
    > przychodów.

    nie wiem, ale mowimy tu o analizie kilkuletniej.
    Niewatpliwie jednak ten cholerny kryzys dosc mocno utrudnia wszelkie
    analizy.

    > Ale tego nigdy nie wiesz w kontekście przyszłości.

    Oczywiscie, ze nie wiesz. Trzeba troche wrozyc z fusów, robic scenariusze
    pozytywne i negatywne itp.

  • 286. Data: 2010-04-06 13:39:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Ano w taki, że zwolniłeś.

    > Zwalniają wszyscy, nie tylko Ty. Jeżdżą spokojniej, nie tylko Ty.
    > Efekty jak widać są.

    to skad te utyskiwania, ze wszyscy jezdza za szybko?

    > Nie wiem czy fantastyczna, niemniej widoczna.

    znacz to powiedzenie o ironii, ktora kopie cie w dupe?

    > Wiesz, tak szczerze to pewnie Twoje obietnice nikogo nie interesują
    > z punktu widzenia statystyki i bezpieczeństwa ruchu. Same autostrady
    > sprawy nie rozwiązują, choć znakomicie poprawiają komfort jazdy oraz
    > bezpieczeństwo.

    Ciekawe - autostrady problemu nie roziwazuja, ale znakomicie poprawiaja
    bezpieczenstwo.
    Albo sam sobie zaprzeczasz, albo miedzy wierszami mowisz o jakims
    dodatkowym elemencie typu kasa z mandatów?

  • 287. Data: 2010-04-06 14:07:40
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    > Ale rozumiesz, co znaczy słowo "żadna"?
    > I że takie twierdzenie jest bzdurą z założenia, bo nikt nigdy nie badał
    > każdej grupy społecznej, o ile to w ogóle jest możliwe?
    >
    > Jeśli tak - to dlaczego kłamiesz?
    > Jeśli nie - to po co używasz słów, które Cię przerastają?

    Nie potrafisz wskazac, bo też nie jest ci znana żadna grupa społeczna, w
    której poparcie dla PO byłoby większe niż wśród osadzonych w kryminałach
    przestępców.
    Mimo to z zadziwiajacą logiką twierdzisz, że nieprawdziwe jest twierdzenie,
    że żadna inna grupa społeczna nie popiera z tak ogromną przewagą PO jak
    osadzeni w więzieniach przestępcy bo, cyt. "wszystkich mozliwych grup
    społecznych nie badano", a więc może?, gdzieś? jakąs? taka nieznana teraz
    nikomu grupa istnieje (a przypuszczaszto wyłącznie na podstawie twojej
    głębokiej w to wiary;-).
    A zatem stosując podobną do twojej "logikę" twierdzę, że jesteś pedofilem,
    ponieważ też wszystkich nieletnich chłopców w Polsce nie przepytano, czy ich
    czasem nie gwałciłes, a więc kłamstwem i bzdurą jest twierdzenie, ża żadnego
    z nich nie molestowałeś;-))

    p47

  • 288. Data: 2010-04-06 14:14:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie potrafisz wskazac, bo też nie jest ci znana żadna grupa społeczna,

    To że czegoś nie wiesz, jeszcze nie oznacza że to coś nie istnieje.
    To znaczy tylko że nie wiesz i nic więcej.
    A wiedzieć nie możesz, skoro badania tego typu nigdy nie zostały i nigdy nie
    zostaną wykonane.

    > A zatem stosując podobną do twojej "logikę" twierdzę, że jesteś pedofilem,

    PLONK

  • 289. Data: 2010-04-06 15:14:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    > to skad te utyskiwania, ze wszyscy jezdza za szybko?

    A kto twierdzi, że wszyscy?

    > znacz to powiedzenie o ironii, ktora kopie cie w dupe?

    Znam, tyle, że jak widzisz ta ironia jest taka sobie.

    > Ciekawe - autostrady problemu nie roziwazuja, ale znakomicie poprawiaja
    > bezpieczenstwo.

    Być może ciekawe, ale to nic nowego. Pierwsze z brzegu - oddzielenie
    ruchu pieszych od ruchu pojazdów, dodatkowo separacja ruchu lokalnego
    od tranzytowego.

    > Albo sam sobie zaprzeczasz, albo miedzy wierszami mowisz o jakims
    > dodatkowym elemencie typu kasa z mandatów?

    A co ma do tego kasa z mandatów? Myślisz, ze budowa autostrad
    automatycznie wyeliminuje nagminne przekraczanie prędkości w miastach?
    Przekraczanie prędkości to tylko jeden z wielu elementów bezpieczeństwa.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 290. Data: 2010-04-06 15:21:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > A kto twierdzi, że wszyscy?

    chcesz liste?
    niektorzy pasa zmienic nie moga.

    > Znam, tyle, że jak widzisz ta ironia jest taka sobie.

    jasne.

    > Być może ciekawe, ale to nic nowego.

    fajnie pociałes cytat.
    Skoro problemem jest bezpieczenstwo, a autostrady go w znacznej mierze
    rozwiazuja - to autostrady SA rozwiazaniem.

    > Pierwsze z brzegu - oddzielenie
    > ruchu pieszych od ruchu pojazdów, dodatkowo separacja ruchu lokalnego
    > od tranzytowego.

    o czym teraz mowisz we fragmencie o autostradach?

    > A co ma do tego kasa z mandatów? Myślisz, ze budowa autostrad
    > automatycznie wyeliminuje nagminne przekraczanie prędkości w miastach?

    moze w jakiejs czesci.
    na pewno wyeliminuje przekracanie predkosci w tych wszystkich pipidówkach,
    ktore obecnie trzeba przejechac, zeby przemieszczac sie po Polsce.
    Jadac autostrada omijasz wszystkie Ruchawki Male, Błota lesne itp.

    > Przekraczanie prędkości to tylko jeden z wielu elementów bezpieczeństwa.

    sadzac po działaniach policji - jedyny, a przynajmniej stanowiacy 90%
    niebezpieczenstwa.