  • 233. Data: 2010-04-05 19:57:02
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Co nam z bogatych, którzy nie robią dla naszego kraju tylko dla swojego
    > środowiska, którzy robią przekręty, korumpują itd ?

    Wiele osób pracuje u bogatych.

  • 231. Data: 2010-04-05 19:57:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie wiem czy w krzywym zwierciadle? Polityka, wybory, powiązania
    > generować mogą różne zachowania. Ameryka lat 30-tych. Tak też robili
    > komuniści, faszyści.

    ale jaki to ma zwiazek z tematem?
    Wrzuciłes wspomnienie ogladanego filmu, bo?

  • 232. Data: 2010-04-05 19:57:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Ja nie mam pretensji do jakichś tam wyrzutków, że głosują na tego czy
    > tego. Ich głos jednak wystawia świadectwo moralności danej partii. :-)
    > Jeśli u kolegi zaczynają schodzić się różne męty to każdy ceniący się
    > człowiek przestanie tam zaglądać.

    jezeli okoliczne mety beda o mnie dobrze mowiły, to co mam im zrobic?
    Zabronic?

  • 235. Data: 2010-04-05 19:57:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak e...@3...lp ...

    > A czy skazanie na odsiadkę, nie jest automatycznie pozbawieniem praw
    > publicznych na okres tejże?
    > Tak pytam, bo szczerze przyznaję, że się nie znam.

    oczywiscie, ze nie.
    Odebranie praw obywatelskich orzekane jest tylko w wyjatkowych przypadkach.

  • 234. Data: 2010-04-05 19:57:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Widzisz, gdybyś miał więcej kontaktu z twórczością p47, to wątpliwości
    > byś raczej nie miał. Teraz widzę p.m.s obrał chwilowo za cel swego
    > trollowania.

    przyznaje, ze nie kojarze tegoż.

  • 236. Data: 2010-04-05 20:26:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    > jeszcze z tymi laserówkami ich nie widziałem.

    To nie moja wina. Ja widziałem choćby i dziś.

    > Z ostatniego tygodnia w Poznaniu - Głogowska - dwupasmówka, równa, ladnie
    > wyremontowana - przejscia dla pieszych tylko ze swiatlami. Notorycznie
    > stoja w jedna i druga strone schowani za barierkami (tak, to jest stanie w
    > krzakach)

    To jest stanie w krzakach? Żarty.

    > Warszawska - chowaja sie wsród zaparkowanych samochodów - dwupasmówka z
    > ograniczeniem do 70.

    To jest stanie w krzakach? Żarty.

    > Wlot do Poznania od strony Wrocławia - notorycznie ustawiaja sie na
    > ograniczeniu do 50 przy zjezdzie z autostrady - za to bym ich wykastrował.
    > Kto, kurwa pozwolił w takim miejsce postawic 50-tke? Dwa pasy, bezkolizyjne
    > skrzyzowanie, zadnych przejsc dla pieszych. No ale miejsce do łapania
    > swietne - zawsze kogos maja.

    Ich wykastrował? Może wniosek do zarządu dróg, a nie kastrować
    policjantów?

    > Czyli ammy 2/3 w krzkach i 1/3 w idiotycznym miejscu.

    Nie, Ty masz.

    > nie widziałem za to patrolu stojacego przy szkole, czy regulujacego ruch,
    > gdzie np. korki robia sie przez idiotycznie ustawione swiatła.

    A ja widziałem. Choćby w takich Pluskowęsach (649) - szkoła jest za
    miejscowością (wsią), za zakrętem, są znaki 79, 40, szkoła itd.
    Oczywiście mało kto zwalnia, a później płacz, że policja z radarem
    stała.

    > Jakie wnioski mam wyciagnac? Ze jest ok?

    Twój wybór. Ja nigdzie nie napisałem, że wszystko jest ok, niemniej
    stoję na stanowisku, że wcale nie jest tak patologicznie, jak wy
    to przedstawiacie - jednocześnie używacie tego jako argumentu przeciw
    stosowaniu się do przepisów, co już w ogóle jest nie do przyjęcia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 237. Data: 2010-04-05 20:42:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    > przyznaje, ze nie kojarze tegoż.

    Nic dziwnego :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 238. Data: 2010-04-05 20:48:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 17:56:57 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >o matko...
    >Toz najgorsze, co moznaby zrobic - zamowic cos taniego, byleby wybudowac.
    >Wyszedłby z tego tradycyjny socjalizm.

    Wybudowac z sensem, to sie przyda. Moze byc most, moze droga, moze
    nowy budynek dla urzednikow, a moze np mieszkania kwaterunkowe.

    Taka np autostradowa obwodnica Wroclawia czekala i czekala, bo
    rzad/gdaka nie potrafily wygospodarowac miliarda z groszami, na tyle
    dawniej szacowali. Piec lat pozniej musieli zaplacic 3 mld.
    Jakby poczekali i zrobili przetarg rok temu, to moze by wystarczylo
    2.5, a moze nawet 2. No ale trzeba sie bylo spieszyc na euro.

    Tak wyglada kapitalizm :-)

    J.

  • 239. Data: 2010-04-05 21:06:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Po pierwsze - nie obroni sie. to juz wiemy z praktyki. Beda cykliczne
    > glebokie recesje. Obecna to po trochu tez efekt swobody.

    Co ekonomista to inne zdanie, większość jednak mówi że wręcz przeciwnie.

    > Po drugie - akurat PIS tez nie mieszal w gospodarce.

    Ja mówię o ich pomysłach na walkę z kryzysem.
    Gdyby ich posłuchać mielibyśmy obecnie kłopoty z budżetem większe niż
    Grecja.

  • 240. Data: 2010-04-05 21:18:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wybudowac z sensem, to sie przyda. Moze byc most, moze droga, moze
    > nowy budynek dla urzednikow, a moze np mieszkania kwaterunkowe.

    widze, ze kolega jeszcze sie nie nauczył, ze socjalizm to jest najlepszy
    system w teorii.

> [...]
    > Jakby poczekali i zrobili przetarg rok temu, to moze by wystarczylo
    > 2.5, a moze nawet 2. No ale trzeba sie bylo spieszyc na euro.

    Nie znam sytuacji wiec nikogo bronic nie bede.
    Wiem tylko, ze czasami po prostu sie nie da, chocby na papierze wygladało
    to bardzo rozsadnie. A czasami nie da sie przewidziec, ze cos podrozeje
    100% przez rok czy dwa.