eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 17:23:07
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    (...)
    > celowa manipulacja, bład w logice czy po prostu ci sie popierdoliło? :)
    > Nie "wszyscy narzekaja" a wielu narzeka, ze "wszyscy za szybko jezdza".

    Mam wrażenie, że dyskusje o "polityce" zbytnio wpłynęły na stan Twojego
    ducha.

    > ale najczesciej jest to wina małych umiejetnosci i wlasnie braku
    > sygnalizowania.

    Skoro tak twierdzisz - masz jakieś wsparcie w tej materii, poza
    własnym przekonaniem?

    > pociałes.

    Nie - choćbyś nie wiem jak długo tak twierdził, to tego też nie
    udowodnisz, ponieważ brak jest faktów potwierdzających Twoją tezę.

    > ktorych probemów nie rozwiazuja?

    Podałem już przykład.

    > I jak to sie ma do aktualnych działan policji?

    A których? Ty tylko o suszeniu piszesz.

    > postaw jakas teze. Na autostradzie jest mniej bezpiecznie bo sa wieksze
    > róznice?

    LOL - napisałem wcześniej. Jeżeli wg Ciebie po autostradzie biegają
    piesi, to tak - większe różnice.

    > zebys mnie dobrze zrozumiał - ja nie twierdze, ze jak sie zbuduje
    > autostrady, to liczba wypadków spadnie do 0.

    A o ile spadnie?

    > Ja twierdze, ze spadnie prawdopodobienstwo, bo wiecej km ogólnie bedzie sie
    > jezdziło drogami bezpiecznymi a mniej drogrami mniej bezpiecznymi.

    Już napisałem, co wnoszą autostrady.

    > ale we fragmencie, gdzie bedziesz poruszał sie autostrada, wyeliminuje w
    > 100%.

    Ty sobie żarty robisz - na autostradach nie dochodzi do łamania
    ograniczeń prędkości? Do wypadków też nie dochodzi?

    > czym wieksza ilsoc autostrad, tym wiekszy bedzie to fragment.

    Wiesz co - czemu wyciąłeś te planowane 2000km autostrad i kilkaset
    tysięcy dróg, po których jeżdżą ludzie?

    > masz racje - jak zwykle musze to powtorzyc - to co pisze - to jest moje
    > zdanie.

    Oczywiście, że Twoje i do tego jak widać jest skutkiem braku wiedzy.
    Ba, wręcz niechęci do jej poszerzenia.

    > Niestety nie dysponuje danymi, ktore pokazywałyby ile mandatów wystawionych
    > przez drogówke to te za predkosc. Znasz?

    W sumie to nieistotne, skoro nie masz również danych o mandatach za inne
    wykroczenia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.