eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-04 22:43:29
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:04042010.09535E1D@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > raczej troche ironizowałem, niz manipulowalem.
    > Zapominasz o jednym fakcie - Mirosław G jest winny, zabił i koniec.
    > Co teraz ustala sad w 3 instancji po 10 odwolaniach nie ma az takiego
    > duzego znaczenia. Ma znaczenie dla Mirosława G. i tylko dla niego.
    > I to nie była moja manipuacja.

    Cieszę się, ze się zgadzamy, iz jednak zabił!! Ale wczesniej to "niezawisły"
    sad uznał, że pozostawienie przez niego chusty chirurgicznej w sercu
    pacjenta (bo Mirosław G. sam nie skonczył operacji, bo spieszył się na
    przyjecie imieninowe) i to, ze była ona w sercu przez 2 tyg. nie ma zadnego
    związku ze zgonem pacjenta (na powikłania pooperacyjne).
    I niestety nie jest to, jak twierdzisz, tylko prywatna sprawa dr G.
    ponieważ m.in. w związku z tym, jak się okazało, w/w bezprawnym
    uniewinnieniem, skazano m.in. min. Ziobrę, a także podniesiono cała kampanię
    oczerniająca zarówno jego, jak i innych niemiłych obecnym władzom ludzi,
    czego odpryski widoczne sa do dziś, także w twoim omawianym poście.

    > Od ilu lt?
    > Mozesz podac jakies zrodła tych informacji?

    Po wpisaniu w Google chocby hasła "PO poparcie kryminaliści" masz 7.630
    wpisów. ;-)
    Ja cytowałem dane z kilku szczegółowych sprawozdań Państwowej Komisji
    Wyborczej po kilku ostatnich wyborach, zarówno do sejmu, jak i
    prezydenckich.

    > A d pytania łaskawie bys sie odniósł?

    Jesli łaskawie zdefiniujesz, co to znaczy "nowocześniejszy"
    ;-))

    > A kontynuujac twój tok rozumowania - wazniejsze jest doswiadczenie zyciowe
    > niz wykształcenie?

    Mając jedno i drugie (tj 2 doktoraty i ponad 60 lat) uważam, że stawianie
    podobnych pytań ma mały sens;-)
    Uwazam także, że z tych dwojga bez wątpienia to doświadczenie życiowe lepiej
    uodparnia na manipulacje i rozmaite socjotechniki.
    Także doświadczenie życiowe daje wskazówki, jak wykorzystywac posiadane
    wykształcenie, dla jakich celów, do czego warto dążyć.
    Wykształcenie samo w sobie jest oczywiście ważnym, ale tylko jednym z
    narzędzi do osiągania celow życiowych.
    Wykształcenie, a nawet ogólniej, inteligencja wcale samo w sobie nie
    okreslają wartości człowieka, czego przykładem może byc np. niewątpliwie b.
    inteligentny i gruntownie wykształcony niejaki Herr Dr J. Goebbels.

    ;-)

    p47