eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-01 13:08:16
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hp1mbt$ltp$...@i...gazeta.pl

    > Bankowi potrzebni są klienci. Aby ich ściągnąć, rozdaje wisienki.

    Może chce obalić zarzuty typu ,,z tym systemem komputerowym nie obsłużycie
    wielu klientów, dlatego dajecie małe procenty, aby nie mieć nadmiaru chętnych''.
    Bank z jakiegoś powodu szuka nowych klientów. Mógłby dać ogłoszenie:

    -- płacimy testerom po 100 złotych

    ale wówczas niewielu by znalazł chętnych, bo żaden szanujący siebie tester
    nie zechce pracować za śmieszne 100 złotych. Aby nie tracić, trzeba wpłacać
    co najmniej 1000 złotych miesięcznie, które na pewno zechce się zabrać, bo
    to trochę za dużo, aby podarować bankowi, a jeśli jedyna zwrotna droga
    sensowna wiedzie poprzez konto oszczędne, przeciętny klient przeleje
    na oszczędne i z oszczędnego dalej... Bank zyskuje klientów (żywych,
    nie martwe konta) i za to płaci.

    Co w tym dziwnego, złego lub niepokojącego?

    Jeśli tankujesz samochód przed sprzedaniem go, aby pokazać, że samochód jeździ, też
    źle czynisz?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'