  • Data: 2012-06-30 20:40:33
    Temat: Re: Policja. Czy tak można?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 14:35:55 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Bo jak w Australii, to tam mają system deklaratywny, o czym
    > uświadomiono mnie przy okazji informacji o patentowaniu koła :D
    > (znaczy zgłaszasz, nikt nie sprawdza co za bzdury zgłosiłeś,
    > a dopiero w razie wszczęcia procesu urząd zaczyna się przyglądać
    > o co chodzi).

    Prawde mowiac to nie bardzo sobie wyobrazam tego stada specjalistow ktorzy
    mogliby ocenic inny specjalistyczny patent. Na przyklad cos dziedziny
    najnowszej technologii ukladow scalonych. Jak ktos pracuje w fabryce to nie
    w UP, wiec skad ma wiedziec co tam jest nowoscia, a co typowe ?

    Wiec czemu nie zrobic deklaratywnie ?

    > Inna sprawa, że tłum fachowców też nie chroni przed wpadką,
    > bo koło Ezechiela zdaje się opatentowano w USA :>

    Jeszcze dajcie numer patentu, bo to co dziennikarzom sie wydaje ... to moze
    im sie wlasnie wydawac.

    J.