    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja. Czy tak można?
    Date: Thu, 28 Jun 2012 22:49:36 +0200

    W dniu 2012-06-28 19:03, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mam to samo, mimo że nijak do radiowozu Ceed nie podobny....

    Ja właściwie nie widziałem skąd ta chęć do testowania mojego refleksu,
    do póki nie stanąłem na światłach obok identycznego Ceed'a z trzema
    rosłymi panami w środku. Jak ruszyli i zobaczyłem CW17... zrozumiałem,
    wszak wszystko co ma CW17XXX to policja u nas (ot taki fajny ktoś pomysł
    miał na nieoznakowane samochody :P).