    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Date: Wed, 25 Apr 2018 23:15:30 +0200
    <pbl49k$pgi$1@node1.news.atman.pl> <pblful$4pk$1@node1.news.atman.pl>
    <pblhvo$74f$1@node1.news.atman.pl> <pblid7$7j1$1@node1.news.atman.pl>
    <pbnrpj$2rp$1@node2.news.atman.pl> <pbq5l9$ksd$1@node1.news.atman.pl>
    <pbqlb3$561$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pbqqpg$aka$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 25-04-2018 o 23:08, Marek S pisze:

    > Zgadza się. Też wspominałem o specyfice Trójmiasta, w którym de facto są
    > tylko 2 ulice a reszta to odnogi, które korkują się wszędzie podobnie.

    > Wczoraj NE sam mi zalecił taki właśnie objazd, który sam już wcześniej
    > wypraktykowałem we wszelkich kombinacjach. Naprawdę duży zysk.

    > Dlaczego? Sam NE jaki i GM proponując alternatywne trasy zwykle taką
    > różnicę czasową pokazują. Jeśli tłuczesz się 40 minut przez 4km to 10km
    > w normalnym tempie jest przecież porównywalne.

    No właśnie.
    Czyli nie jest wiele szybsze, a jest nieekonomiczne.
    Zysk byłby gdybyś na nadłożeniu drogi zaoszczędził dużo czasu.

    Nawigacja nie jest po to, aby kierować Cię na drogi, na których tyle
    samo czasu pojedziesz naookoło, co gdybyś stał w korku jadąc krótszym
    odcinkiem.
    Nie ma jeszcze algorytmu dla ludzi z motoryzacyjnym ADHD.

    > Wszystko od relacji zależy. Jeśli jedziesz normalnie 35 minut to te 10
    > minut stanowi +30%.

    Ano.
    I dla tego typu zysku nie warto nadkładać kilkunastu km.