  • Data: 2018-04-22 22:28:04
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-22 o 08:04, Cavallino pisze:

    > Sprawdzałem wiele razy na stronach targeo i GM zakorkowanie dróg i
    > proponowane trasy przed wjazdem z pracy do domu.
    > Nigdy jeszcze trasa którą bym wybrał sam patrząc na korki, nie była
    > szybsza (zdaniem obu stron www) niż ta którą same proponują o więcej niż
    > 1 minutę.

    Hmmm... u mnie to nie kwestia minut, a skrajnie nawet ponad godziny
    różnicy na odcinku zaledwie 35km. Opisałem konkretne zdarzenie poprzednio.

    Kłopot #2 polega na tym, że w chwili gdy wyjeżdżam z pracy i sprawdzam
    przejezdność w Google tuż przed fajrantem, zanim dojadę do
    newralgicznego odcina (10-15 minut), sytuacja drastycznie się potrafi
    zmienić. Taka pora :-( Google to dobrze sygnalizują ale objazdu nigdy
    nie zaproponowały (zwykle to sporo km więcej).

    Spróbuję jeszcze Naviexperta, jak proponowałeś. Jeśli to nie pomoże, to
    zmienię godziny pracy. Na 7mą będę przyjeżdżał, wtedy nawigacje nie będą
    potrzebne. Największe korki tu to 7-9 i 15-17.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek