-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Polećcie nawigację
Date: Fri, 20 Apr 2018 22:53:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <pbdk06$mdr$1@node2.news.atman.pl>
References: <pbd6ut$a2e$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<pbdion$hdi$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1524257606 22971 89.69.207.111 (20 Apr 2018 20:53:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2018 20:53:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <pbdion$hdi$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629606
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-20 o 22:32, Alf/red/ pisze:
> Czytałem jakieś streszczenie naukowej pracy z wyliczeniami amerykańskich
> uczonych (więc muszą być prawdą, wróć, oparte na Googlu), że już 20%
> kierowców z nawigacją antykorkową spowoduje, że tak dużo ich zostanie
> skierowanych gdzie indziej, że ... zakorkują także tam. W dodatku tamte
> korki będą się rozładowywać wolniej.
Sądzisz, że zatem jest ok, że nawigacja w niektórych sytuacjach, o
jakich wspomniałem nie proponuje objazdów? Bo moim zdaniem nie.
Nawigacja powinna pokazywać szybszą trasę. Jeśli skieruje ona zbyt wielu
kierowców na nią, to trasa powinna stać się gorszej przejezdności.
Osobiście krytykuje algorytm unikania alternatywnych objazdów.
> Co do Yanosika: też się sparzyłem, ze dwa tygodnie temu wracałem do W-wy
> od strony Radomia. Już dwie godziny wcześniej w radio mówili, że kipisz
> na węźle S7, więc jak mnie skierował na Raszyn, to się nawet nie
> zdziwiłem. Potem w Raszynie kazał jechać równoległą do głównej (czyli
> koło kościoła w Godebskiego), co było dyskusyjne, bo jakoś nie widziałem
> korka który by trzeba omijać. A potem kazał wrócić na S7, gdzie...
> wszystko stało, i dotarcie do zjazdu w Aleje (1,3km) zajęło chyba z pół
> godziny.
No więc właśnie. Yanosik ma dziwne algorytmy. Czy na prawdę wszyscy
informatycy są już w GB, że nie potrafią nikogo kompetentnego zatrudnić?
Skoro kierowca przejeżdżający tą samą trasę pierdylion razy daje sobie
radę z omijaniem korków, to czemu Yanosik i Google tego nie potrafią?
Nie potrafię odpowiedzieć. Google też dalekie są od ideału ale radzą
sobie lepiej. Temat od strony informatycznej nie jest trudny...
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.18 06:44 Cavallino
- 21.04.18 06:46 Cavallino
- 21.04.18 06:47 Cavallino
- 21.04.18 11:42 Marek S
- 21.04.18 11:49 Alf/red/
- 21.04.18 11:54 Alf/red/
- 21.04.18 11:57 Marek S
- 21.04.18 13:15 Cavallino
- 21.04.18 13:16 Cavallino
- 21.04.18 13:20 Cavallino
- 21.04.18 14:40 Trybun
- 21.04.18 16:39 j...@i...pl
- 21.04.18 17:07 Cavallino
- 21.04.18 17:08 Cavallino
- 21.04.18 18:59 Alf/red/
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=