  • 11. Data: 2013-08-09 10:26:11
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-09 09:59, Myjk pisze:

    > Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzą jak jeżdżą i wiedzą za co są karani.
    > Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel.

    "Aparat władzy" musi być przejrzysty, klarowny i bez cienia podejrzeń.
    Nie jest! Reszta to nieistotne szczegóły.

    --
    MN

  • 12. Data: 2013-08-09 11:00:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2013 08:20:39 +0000 (UTC), masti

    > nie ma problemu z zapłaceniem mandatu jeśli jest słuszny.
    > Ale jeśli znaki są ustawiane bez sensu,

    Znowu to samo. Dla ciebie są bezsensu, dla innych są z sensem.

    > a strasz wiejska łamie prawo na potęgę
    > to mam prawo z tym walczyć

    Napisz jeszcze coś ciekawego o kierowcach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-08-09 11:02:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Aug 2013 10:26:11 +0200, Marcin N

    > "Aparat władzy" musi być przejrzysty,
    > klarowny i bez cienia podejrzeń. Nie jest!

    Piszesz to wiedząc, że nie jest to do zrealizowania.
    Może wręcz przeciwnie i chcesz państwa policyjnego.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2013-08-09 11:18:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2013 09:24:08 +0000 (UTC), masti

    > a czemu mam pisać o kierowcach skoro ma ochotę
    > pisać o łamiących prawo

    Dla równowagi.

    > funkcjonariuszach publicznych?

    Oh, oh. Nie tak formalnie, bo pękniesz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-08-09 11:24:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Aug 2013 11:00:36 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Napisz jeszcze coś ciekawego o kierowcach.

    a czemu mam pisać o kierowcach skoro ma ochotę pisać o łamiących prawo
    funkcjonariuszach publicznych?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2013-08-09 11:47:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Aug 2013 11:18:45 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Fri, 9 Aug 2013 09:24:08 +0000 (UTC), masti

    > Dla równowagi.

    a co ja jestem Rycerz Równowagi?

    > Oh, oh. Nie tak formalnie, bo pękniesz.

    mam zamiast tego użyć określeń niecenzuralnych? :)

  • 17. Data: 2013-08-09 12:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzą jak jeżdżą i wiedzą za co są
    > karani. Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel. To tak jak z
    > gwałcicielem, który wie że skrzywdził, ale kary ponieść nie chce --
    > więc łapie się każdej obrony.

    Daj spokój z takim populizmem.
    Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.
    Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntują.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 18. Data: 2013-08-09 12:15:29
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

> [...]
    > który wie że skrzywdził, ale kary ponieść nie chce -- więc łapie się każdej

    Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie na radarze
    znacząco odbiegało od tego, które miał na prędkościomierzu. Też bym się
    wkurzył.

    charwel

  • 19. Data: 2013-08-09 12:36:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Daj spokój z takim populizmem.

    To nie populizm, to prawda.

    > Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.

    O mandatach niesłusznych to ja tylko ciągle czytam, natomiast tak
    naprawdę to są próby wykręcenia się od faktycznej odpowiedzialności,
    poprzez wyszukiwanie haków.

    > Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntują.

    Biedni, uciśnieni, walczący o wolność i demokrację. Szkoda tylko, że
    nie chce im się przepisów przestrzegać, a jak zrobi to ktoś inny, to
    zaraz są święci :>

  • 20. Data: 2013-08-09 12:41:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Aug 2013 12:15:29 +0200, charwel(Oo)==:::

    > Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie
    > na radarze znacząco odbiegało od tego, które miał na
    > prędkościomierzu. Też bym się wkurzył.

    Pomyłki się zdarzają i nie dziwię się że ktoś się wkurzył -- ale
    przedstawiona "walka" to generalizowanie i próba udowodnienia że tak jest
    ZAWSZE.

    Dlatego m.in. mam rejestrator (dla ułatwienia z GPSem). :P W zeszłym roku
    mnie na suszarkę przycięli -- zdziwiłem się że tyle jechałem (przecież
    ruszyłem dopiero co ze świateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
    zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
    stopy skaleczyć, że jechałem wolniej.

    Obrona siebie to naturalny ludzki odruch. Wychodząc więc z tego założenia z
    dużym dystansem podchodzę do tego co mówią ludzie, bo najczęściej niestety
    konfabulują, żeby się wybielić.

    --
    Pozdor Myjk