  • 111. Data: 2013-08-14 09:11:32
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.08.2013 07:44, Myjk pisze:
    > Tue, 13 Aug 2013 22:56:58 +0200, anacron

    > I co, tyle czasu i jeszcze nie nagrałeś żeby mieć dowód?

    Oj jaki ty głupiutki jesteś (albo z policji) :P

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 112. Data: 2013-08-14 09:31:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2013 09:11:32 +0200, anacron

    > Oj jaki ty głupiutki jesteś (albo z policji) :P

    Głupiutki jest ten co jedynie gada, a dowodu nie ma.
    Takie pierdzenie dla sportu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 113. Data: 2013-08-14 10:13:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Aug 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W jakim sensie przekonanych?
    > Nie maja licznika, czy moze jada ok, a foto wskazuje ze jechali dużo
    > szybciej?

    Oni jako OK, tylko jakiś znak jest nie na temat, a licznik
    i foto dyskutują ze znakiem a nie z "OK" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 114. Data: 2013-08-14 18:16:45
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.08.2013 09:31, Myjk pisze:
    > Wed, 14 Aug 2013 09:11:32 +0200, anacron

    > Głupiutki jest ten co jedynie gada, a dowodu nie ma.
    > Takie pierdzenie dla sportu.

    Nie, głupiutki w sensie naiwny....

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 115. Data: 2013-08-18 22:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Częstotliwość spotykania władz na drodze nie zależy
    > w jakiś prosty sposób od przebytej liczby kilometrów, co chciałbyś
    > udowodnić próbując mi przypisać twierdzenie odwrotne, czyli że
    > nie zależy.

    Bo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin